Wednesday, April 21, 2010

knpe pmpuan mudah m'ntiskan airmta ?

1.Air mata adalah senjata yang boleh meruntuhkan keegoan lelaki.Kerana itu,pertemuan antara air mata dan keegoan lelaki akan melahirkan sebuah percantuman jiwa dan perasaan.
 

2.Wanita mempunyai sentiviti yang agak tinggi peratusannya dibandingkan kaum adam.Mereka senstif jika lelaki memandang rendah pada kebolehan mereka,sensitif jika jiwa mereka dipermainkan dan sensitif jika pendapat serta pemikiran mereka sering diketepikan.Kerana itu air mata adalah simbol kepada sensitifnya jiwa mereka.
 

3.Wanita diibaratkan bunga-bnga yg segar mengharum.Kemunculan wanita menyerikan suasana yg sedia ada.Mereka perlukan lebih perhatian,disayangi dan perlukan belaian manja.Kerana itu air mata menjadi bukti kelembutan jiwa mereka.
 

4.Dibandingkan lelaki,perempuan ternyata lebih suka memendam rasa daripada meluahkan segala apa yang terbenak dalam jiwa dan perasaan mereka.Hari demi hari,apa yg terkumpul menjadi satu beban yang akan meletup dan akhirnya air mata menjadi teman yang setia.
 

5.Wanita lebih suka termenung dan berfikir panjang.Apa jua perkara yg berlaku walaupun remeh temeh sering menjadi satu perkara yang terikat pada pelbagai kesan negatif mahupun positif.Kerana banyak memikirkan perkara-perkara yang menyentuh jiwa,lantas mereka menitiskan air mata.

 

so lelaky , pk2 kan lar ^^


0 comments:

Post a Comment