Tuesday, May 25, 2010

hoho exam =='



ASALAMUALAIKUM :))

hoho gila tension kann ? yeahh , time exam lahh aku paling cool tension ! ta tau lahh kenapa .. stress semacam jea ==' erk tadi exam BAHASA ARAB , ouhh oke jea kott :)) bule la tahann .. nasib baik bace buku malam tadi ouh , kalau ta T______T oke2 but daa tau 1 salah daa .. salah tulis penyapu dalam bahasa arab , hehh ==' mule2 da betul daa buat .. then last minit cek , rase macam ta betul then tuka adoyy , rase macam sengal + menyesal jea ..


tapii lantak lahh kann .. daa lepas malas nak fikir panjang2 :)) ehh besok aku duduk rumah aino , HAHA bukan merempat yea kawan2 .. my mum lorhh , kene pegi kuruskan badan kursus , so kene lahh tinggal rumah dia , sampai hari khamis jea .. then hari jumaat tuhh balik kampung ! ^^ yeah , suke gila kott balik kampung , heee :PP ouhh aku balik kampung sebab nenek cun aku buat kenduri arwah atuk + pakcik p/s : pakcik aku umur baru 20 lebihh kott daa meninggal


so so besok blogg nihh ta ber-update lahh :)) ehh tadi balik sekolah nengok shoutbox ta ramai punn yg datang singgah .. maybe blogg nihh daa ta best , hoho *pernah ke blog nihh best ? ==' and and , terkilan sikit tadi , hehhh x)) but ta pe lahh , ta amek hati punn *act daa amek unn >.< HAHA da lahh , ta de mase na tacing2 nihh ==' ohh yea , besok exam KKQ pulak .. adoyy , ta tau na bace ape doe T_____________T then khamis pulak exam sivik jea *yeah , nasib baik :)) pastuhh cuti kann jumaat tuhh ? hehhh balik kampung *daa dua kali kau mention nihh huda , tau lahh excited kann ? =='


hoho jeles lahh kau encik blog :PP oke lahh , daa penat mengarut dekat sini , jalan2 lahh kejapp tenangkan fikiran :')) 


p/s : yunk , tetiba rindu kamu ouh :PP *sejak bila aku panggil dia yunk ? =='

2 comments: