Friday, May 14, 2010

awww sweet nye ^.^

salam , aha , ta de ape punn yg sweet .. heh , ta tahu nak buat tajuk pe lagi dahh .. huuu ~ oke2 , nak start cerita pasal dekat sekolah bule ta ? ^^ *awww , sopan nye anak dare nihh mintak izin xDD HAHA oke2 , jangan muntah sekarang , habis entry nihh baru muntah oke :PP *eiuwww ape muntah2 nihh ? ahaks ~

ouh oke , mase 1st sekali BM .. oke aku datang sekolah memang macam ta de mo0d je tadi .. ta tahu kenapa .. but seriously , not in mo0d :| oke datang macam biasa lahh , pastu terus masuk kelas .. lepak2 jap , pastu cegu punn masuk .. ouh , tulis lagi ! penat ouhh =.=' nihh sambung yg semalam punye karangan .. 

semalam ta sempat nak salin , coz tibe2 ade announcement suruh turun dataran simen *awww , aku dengan aino terus menjerit wehh xDD so , kitorang tulis jelahh ape yg cegu cakap tadi kann .. awww , gila panjang lahh karangan nye .. huh , sakit tangan i tau you *wekk ! geli aku :PP pastu2 dah siap , hantar lahh kat cegu ..

then HISYAM ketua kelas terhormat aku suruh aino hantar buku nota sains dekat cegu .. aku punn cepat jelahh ikot , weee ~ ^.^ *ade makne lain lahh wehh xDD HAHA oke dahh pastu MATH pulak cegu macam lambat masuk aww , so lagi sekali , kitorang lepak2 gosip2 ngumpat2 .. budak lelaki pulak , main jea kejenye *budak2 ouh !

then cegu masuk cegu denda diorang bace doa kuat2 coz diorang bising gila sampai bawah ouh dengar suara diorang .. HAHA kesian ~ aku dengan aino gelak jelahh diorang kene denda .. weee ~ padan muke korang ! :PP pastu REHAT lahh .. uhh ta de selera pulak nak makan tadi , so makan sikit jelahh ..

then PAI , belajar macam biase .. NAZRUL asik cakap pasal kahwin jea , wehh da gatal sangat yea nak kahwin ? huh , sengal .. macam lahh ta de benda lain dalam kepala dia tuhh =.=' oke pastu ICTL , macam biasa , masuk makmal ^.^ buat kerja sikit pastu online , weee ~ online fasbuk jelahh , itu punn bosan gila =.='

pastu plan nak bukak youtube , nak dengar lagu *awww , lagu tuhh bermakna gila kott untuk aku ^.^ then tibe2 , kene block ! urgh , macam sengal jea .. but pc kitorang jea .. diorang nye bule pulak , *budak tuhh siap bukak lagu wondergirls-nobody lagi tuhh =.=' ouh , hott jea ..

so , pikir2 balik , malas kott .. then dahh , biar jehh terbengkalai :PP hehe pastu buat ape aku ta ingat dahh .. hari nihh kitorang ade 3 mase kat makmal coz SC cegu ta masuk , ade emergency .. so , aku punn macam happy gila lahh kan duduk kat makmal tuhh ! heee ~ oke2 dahh , malam nihh plan nak tidur awal lahh .. 

heee ~ oke lahh byby ! wslm ^^

hari nihh banyak kali nampak dia :))


0 comments:

Post a Comment