Saturday, May 22, 2010

dahh bolehh hidup dahh :'))

hoho oke , dahh bule hidup tanpe diorang lahh :)) see ? betapa happy nye aku ^^ rase macam kecik lagii kot , so tak payahh nak peningkan kepala fikir pasal diorang yg menyakitkan hati tuhh :PP hoho cubelahh kalau dari dulu aku macam nihh ==' oke2 mengarut dahh nihh .. haaa pagi2 tadi aku + aino + ain pegi ikot ustazah nurul nengok budak2 sekolahh agame kitorang dulu nasyid .. ehehhh , menang pulak lelaki perempuan , hoho tahniah2 :)) nanti akak belanja korang bayar oke :PP *asal kejam sangat ? ==' hoho dahh , penat membebel .. tapi ta na , nak sambung lagi membebel :PP


pastuhh dahh habis semua , kitorang balik lahh kann naik kereta ustazah .. then pergi makan japp kat parsley's cafe *hoho , aku baru tau menatang tuhh ade kat tempat aku ==' ouh sedap ouh , aku order nasi goreng pattaya + fresh oren jea *HAHA time tuhh blur ta tao nak makan ape alaa , name punn 1st time masuk kann ? :)) so dahh ngap2 tuhh , blahh ahh .. then ustazah hantar lahh kitorang balik umahh .. pastuhh dahh sampai rumah ape lagi ? on9 lahh , hek3 :DD


ehh ehh tadi sempat pegi sekolah agame sekejap , hantar alat muzik .. then singgah kejap tempat kenangan aku nan dia dulu :')) tangga + kelas aku .. ouh , sangat2 rindu dengan kenangan dulu .. but itu DULU oke , sekarang just tinggal KENANGAN :| mase lalu tempat tuhh tadi rase macam nak nangis jea , tapi tahann lahh :')) *see ? dalam senyuman ade airmata ouh oke sangat bosan , ta tao mao buat ape lahh T___________T 


p/s : hoho akhirnye , sampai jugak 100 follower aku , hekhek :PP org yg ke100 tuhh DIRA :)) hoho thnx sudi jadi follower huda eahh semua :DD

0 comments:

Post a Comment