Thursday, May 20, 2010

hoho i'm back ! ^^

salam .. weee ~ asal kejap sangat kau away haa huda ? HAHA takdir .. wehh , rindu gila kott dengan blog nihh :)) erm act , prob aku belum settle lagi , but daa menggedik2 kat blog nihh .. HAHA syesly , memang rindu gila dekat pakcik blog nihh ^^ comel pulak panggil 'pakcik blog' HAHAHA oke2 sudaa .. asal excited sangat nihh ? hehh , entah lahh ==' erk , ade jugak terfikir , orang lain away punya lahh lame , dua tiga minggu , dua tiga bulan .. tapi aku ? HAHA away lahh sangat .. dua hari jea T_______T HAHA


erk tadi pukul 7 lebih dia text , hoho daa happy dahh time tuhh .. then dia kate na solat .. sampai sekarang ta text , sengal ahh ==' erk da lahh .. erm tadi kat sekolah macam biasa jea kott , ta de ape2 yg best kott .. wehh2 , mid year exam nak dekat daa .. malas gila kott .. HAHA study unn ta lagi .. ishh33 .. entah , macam ta de mo0d jea na exam .. ehhh , but risau gak , da lahh mid year .. adoyy .. please , keluar dari hidup aku wahai encik malas ! *HAHA larikk , huda daa gila ==' ta payahh lahh lari , press moto suda , penat nanti kalau berlari *HAHA asal sengal sangat kau huda ? :PP


da ahh , tu jea kott na cakap after away nihh , HAHAHA .. lain kali lahh pulak , penatt gila kott .. na blogwalking japp release tension :)) tata ^^


*tuka font jap , macam comel jea aku nengok HAHA *aku semua benda comel kann ? :PP

 

0 comments:

Post a Comment