Wednesday, May 12, 2010

uhh , bosan nye =.='

salam .. hari nihh memang bosan gila2 lahh .. oke , tadi ade sesi photography .. ouh , teramat malas .. but control jea lahh mase snap tuhh kan :DD memang aku bagi senyuman termanis yg pernah aku buat lahh :PP weee ~ oke2 , act nihh dari semalam just lupe nak cerita jea , sorry .. semalam tibe2 macam ta de mo0d .. kenapa ? awww , heartbroken lahh :|

erk , nanti lahh cerita .. erm oke , we start now :PP mule2 tadi KKQ *heh lambat lah pulak xDD jawab soalan jea , then hantar .. pastu sivik pulak , kitorang masuk pusat sumber .. awww 1st time masuk lahh , nasib baik ta 'jakon' :PP pastu cegu suruh carik maklumat tentang sekolah , tulis 'award2' yg sekolah dapat .. ouh , sangat SUSAH ! HAHA , senang jea kott ..

haaa pastu belajar ape pulak yea ? kejap , na nengok jadual nihh xDD haaa dah ingat balik , HAHA sengal .. pastu BI , buat latihan jea kott , ta ingat .. then pegi solat zohor .. dah habis solat , ade pengumuman ajk unit berunifrom kene pegi dewan bestari , untuk sesi photography tulahh .. aku ta turun , aino jea .. coz aku ta de jawatan dalam unit beruniform *st john doe aku , duhh =.=' aku un duduk jelahh dalam kelas sambil mengenang nasib :|

pastu macam dah lame sikit tuhh , diorang punn habis .. so turn aku lahh pulak , ainnur un turun lagi coz dia ade jawatan jugak dalam kelab persatuan .. aku BI wehh , ta blehh blaa jea .. heh , oke dahh pegi lahh dewan ann .. then dah sampai aku ingat terus sesi photography tuhh mule , sekali pehh kene tunggu lahh pulak , e'elehh .. penat jea =.='


HAHA oke dahh , pastu aino dah start dah .. then yg aku nye belum lagi .. duhh ! sengal jea kott .. erm sambil tunggu turn aku tuhh , diri jelahh macam tunggul nengok orang lain .. huhuhu .. oke dahh , pastu ta lame tuhh , aku un start lahh , happy dah time tuhh :DD so macam aku cakap tadi , aku bagi senyuman paling manis yg pernah aku buat xDD *poyosos


hehe pastu dahh masuk kelas , lepak2 japp .. then ape yea ? ta ingat .. haaa kitorang lepak jea dalam kelas sampai mase last , KHB  .. so masuk bengkel lahh kann .. *ouh , hate u KHB ! grrr pastu cegu un start lahh membebel , complain cakap itu ini , kerja ta siap lahh ape lahh .. but , memang salah kitorang punn .. HAHAHA sengal .. then dahh start lahh mengumpat menjahit ..


*ouh , once again , i hate u jahitan ! grrr .. pastu dahh , balik lahh .. oke dahh tu jea cerita pasal sekolah untuk hari nihh .. byby ! ^^ 


psstt , ade cerita nanti , tunggu yea :'))

1 comment: