Thursday, June 3, 2010

last paper *aww :DD

 ASALAMUALAIKUM :))


so so tengaa download photoshop , goshh lama siak *perkataan si** sangat2 tidak bagus untuk tontonan umum dan juga incek blog ini maka terhasil lahh siak :)) oke dah merapu je . yeahh , seperti yg sudah aku kecoh kan dekat shoutbox orang , besok last paper aku , wohoo gila happy lahh :DD lepas tu hamek kau , cuti dua minggu *elehh dua minggu je , bukan dua bulan T______T


tetapi , sangat mengharap 'cuti dua bulan' tuh menjadi kenyataan *hehhh angan2 mat huda jenin nyahh ==' ehh esok jumaat ? weee , suke kott dengan hari jumaat , heyy hari yg mulia lahh :)) *sejak bila baik nihh ==' HAHA ape ? fikir aku jahat sangat ke ? tsk tsk , gila kechiwa *ouhh rindu cikgu bm sekolah rendah dulu :')) hahh cakap pasal sekolah rendah , tibatiba teringat kawan2 sekolah rendah and teringat reunion kitorang *ngeh ngeh aku pun ade reunion >.<


reunion kali nih *cehh baru 1st time haikal yg plan , tapi tak tau lagi jadi ke tak . but harap2 jadik lahh , dah rindu gila kot dengan budak2 kelas aku . heyy kitorang togethergether selama 5 tahun oke ! since darjah dua , mau nye tak rindu ? dah macam family lah walaupun lain mak bapak atuk nenek moyang :')) ehh tapi , reunion nih nanti , budak kelas sebelah *kelas delima fyi :)) pun nak menyebokkan diri join reunion kitorang , hushh pensibuk betul lahh =='


biarlah kami kelas zamrud *kelas pertama nyahh x)) bermadu kasih sebentar , awww gila macam sweet je HAHA . dah lah iz kelas delima , haihh kene ngadap dia ke wehh ? ohh no ex kuhh , HAHA sengal lahh T_____T tapitapi , dah kalau korang nak join , join jelah . aku relakan tsk tsk xPP hushh tak elok lahh kau huda , diorang pun nak eat2 jugak , HAHA eat lahh kau , aku betul2 relakan nihh :)) dah jangan nak cakap aku tak baik lah apelah , hekhek gila poyosos =='




oke dah , nak study untuk kali terakhir *HAHA macam dah abeh spm , sengal sungguh oke toooodddddlleeeessss ^^


*saje nak tepek crew nih , kalau tengok showdown 2010 korang kenal kott
btw , suka jugak lah wakaka nih sebab ada alam + joe awww :))

0 comments:

Post a Comment