Monday, June 7, 2010

'assignment' x))

ASALAMUALAIKUM :))


HAHA takde maknanye assignment2 nihh . baru form1 . hengen pulak aku nak berassignment2 nihh . malas siakkk ==' oke act nak buat tagg from sys husna + kak amy + myzaa . hehh kang tak buat , takde orang dah nak bagi tag lagi *bhaha gedik kau nyahh . lantak lahh kan . oke dah berhenti mengarut . buat tag cepat ! >.&lt


adakah anda rasa anda hot ?
ye sebab cuaca sekarang kan panas :))




bila kali terakhir anda makan piza ?
seriously , 6 tahun lepas . bhaha family i tak suke makan western >.<




lagu terakhir anda dengar
rossa - hati yg kau sakiti *taktau kenapa lagu nihh jugak yg muncul :|


apa yang anda buat selain menyelesaikan tag ini?
menaip ofc lahh kan ? then tak buat ape , just focus kat 'assignment' nihh *HAHA


selain nama sendiri,anda dipanggil nama apa ?
nak tau ? jangan gelak sudahh =='
1. JE - untuk jerawat *sakit hati bhaii 
2. JU - juling *nih gila sikit , mate aku sikit punya elok boleh kata juling ?
psstt , nihh budak lelaki punya kerja T____T




tag 8 org lagi
1. siapa
2. siapa
3. yang
4. nak
5. boleh
6. amek
7. jangan 
8. segan :))



siapakah no 1 kepada anda ?
siapa ? ouhh dia kawan saia sejak kecik :PP


katakan sesuatu mngenai no 5
boleh , huda nak guna perkataan boleh , boleh tak ? *bhaha pening kepala




no3 ada hubungan dgn siapa ?
yunk , u ade hubungan dengan siapa ? baik cakap ! >.<




bgaimana pula dgn no 4 ?
nak , dah besar nanti jage bini kau elok2 yea , jangan kau sia2kan dia tau *HAHA sengal




pesanan buat no 6 ?
amek , nanti amek aku dekat pj tau , bhaha




kata2 cinta untuk no2 ?
siapa , walau aku tak kenal kau siapa , tapi aku tetap mencintai kau sepenuh hati . ouhh sygku * bluek ! agak nak muntah aku taip xDD




no7 dan no8 ada persamaan
ade2 , masing2 berhubung kait :))




berikan 5 yg anda tau tentang org yg tag anda?
- mereka semua adalah 'perkataan'
- mereka bukan sejenis hidupan mamalia mahupun malaria *ops salah :PP
- semua aku tak kenal , HAHA
- mereka aku baru kutip dari buku sekolah
- mereka sangat annoying *HAHA


persamaan kmbing dgn lembu ?
dua2 boleh makan ngekk , tu pun mau tanya kaa ? =='




perasaan anda buat tag ini ?
biasa jea kott . otak tahap2 masuk air gitu T_____T



yeahh , settle sudaa . macam biasa ayat aku . bagi lagi tagg oke :)) and kalau boleh nak yg lain daripada yg lain . weee *banyak songehh kan ? HAHA sorry lahh , tapi really2 need a different type of tagged ;)) oke dahh , sepaking speaking dah aku nihh . HAHA kang aku sepaking speaking korang susah . huuu oke lahh tata ^^ nanti aku update lagii . gerenti punya . bhaha :DD

 

0 comments:

Post a Comment