Thursday, July 1, 2010

busy memanjang okay

ASALAMUALAIKUM :))


okay sory lambat kott aku update . HAHA busy lahh youu :P banyak gila kerja tadi . folio pulak aku macam salah susun kott so so kena bukak balik . aku dahh grr bengang sehh T__T lepas tuh kena tambah apa lagi entah aku malas nak ingat dah . nih pun terpaksa online memalam buta . okay demi inchekk blog yg aku sayangi . HAHA gila ==' okay so takde cerita hott hari nih . just tadi kat sekolah tiba2 ada pemeriksaan gigi or bahasa yg senang lagi mudah plus easy as abc plus2 simple as 123 *ehh betul ke ? check gigi .


HAHA okay . semua gigi di cuci bersih2 bagi memastikan tiada kekotoran plus2 bakteria membiak dengan biaknya . HAHA mengarut lahh aku malam2 buat nihh . grrr . okay tadi manusia tuh text . aww aww kenapa aku mesti reply message kau ha ? grr tak suka tak suka >.< benci benci benci ! HAHA *dalam hati suka tuhh . wekks ;p okay text2 sambil iron baju . 

err err kalau nak tahu kan , tahun nih first time kott aku iron baju . HAHA selama nihh mak aku iron kan . ehh ehh mak aku syg aku sebab tuh mak aku gosok kan . wakaka pegidahh =='

okay then kitorang text sampai lahh pukul 12.30 tadi . err kejap jea . hehh dia ngantuk so so tidur lahh , aku nak online lagik . hehehe ehh ehh nak cerita pasal showdown boleh ? heee okay lagik sekali WAKAKA CREW tak masuk bottom floor . aww aww syg korang <3 HAHA nasib jea kott doe :P tapi memang dorang punya show malam nihh best okay . agagaga floor fever hampir terkeluar doe . adoyy nasib baik tak . HMC PHLOW pun tak kott . aku tak hengat . sory mory naik lori minyak


erk okay lahh aku dah penat membebel sorang2 dekat sini . HAHA tau penat ? agagaga dah takde cerita hott mehott dah . huhu ehh ehh blockquote saia dah lain kan background nya ? hehe yg nihh lagi senang kott . nampak lahh jugak kan . okay aku amek background tuhh dari blog fara fauzana a.k.a fafau . hihi aku prtsc then crop . agagaga mahap yea cik fafau ;p

0 comments:

Post a Comment