Friday, June 11, 2010

ehh award lagii :DD

ASALAMUALAIKUM :))


holla . HAHA tiba2 macam comel pulak holla tuhh :PP oke2 dapat lagi award . aww betapa beruntungnye aku hari nihh . ngeh ngeh :)) and betapa baiknye akak nihh ^^ hehex thnx sangat2 kak ;)) award nihh comel wehh . tak caye ? tengok bawah 


|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|

\/






so how ? comel kan ? kawaii kan ? cute kan ? HAHA dahh 3 bahasa jea aku tau . erk so so kalau nak award nihh , jadik ahh follower dia . kalau tak , melepas lahh nak dapat award yg comel gila kawaii lagii cute nihh HAHA . erk teringin jugak aku nak buat award . tengok diorang punya award comel jea . tapi tulahh aku taktau nak decorate cemane . hadoiihh . ehh ehh abang aku tengaa gayut dengan makwe dia tuhh . HAHA lawak2 . makwe dia bukan cantik pun . harhar *kejam kejam ehh ehh saia tak kejam . cuma lebih daripada jahat . HAHA oke toodddlllle ^^




psstt ; tengaa tengok cerita janji kekasih . aww jue aziz gempak laa :PP and and dah lame tak dengaa lagu nihh . tibe2 keluar pulak dekat radio . HAHA rinduu <333



0 comments:

Post a Comment