Monday, June 28, 2010

hari nihh macam gila

ASALAMUALAIKUM





okay heyhey hari nihh gila lahh ! erghh boleh mati aku lama2 . HAHA tak best ahh pulokk duduk rumah . tetiba macam ehh ehh cemane sekolah aku ? cemane kelas aku ? tempat duduk aku ada kencing kucing tak ? kantin pulak cemane ? ehh ehh tetttt HAHA taktau tiba2 caring bagai nak rak kasut . hehh ==' macam nihh aa , bila sekolah , nak ponteng . bila dah dibagi cuti free nak pergi sekolah lahh bagai kan ? hakhak itulah sandiwara dunia ;) HAHA mengarut jea kan aku nih ? grr T__T


okay bosan lahh . err nak cerita pasal semalam ahh . so so semalam kan aku pergi tandatangan report kad ehh ehh bukan aku mak aku err dengan aku sekali lahh *ehh ayat kau keling okay then dah sampai tuh mak aku macam membebel2 lahh kan . kata tengok kereta dah banyak berderet mana nak parking tadi ibu dah suruh cepat , ngada2 siap lambat2 . err err aku pun diam jea lahh kan . HAHA =='


okay lepas tu dah masuk dewan terus duduk dekat barisan kelas lahh kan . err err lama jugak tunggu giliran aku . mak aku lagi sekali membebel . HAHA aku sabar jea kann T__T *segan sebenarnya kena bebel depan orang HAHA ehh ehh tapi aku suka ;D nampak sikit macam mak aku nihh caring pasal aku HAHAHAHA okay jangan muntah ;p then dah macam lama sikit baru lahh giliran aku . haaa berdebar2 jugak lahh kan . rasa macam nak tercabut . HAHA


then cegu tak komen banyak sangat .  just suruh belajar elok2 masa exam hujung tahun nanti , kalau tak kena turun kelas . okay aku dah takut dah masa tuh . mak aku pun mulalah lagi kata kalau turun kelas takde internet . haiyoo tak sanggup ku berpisah denganmu wahai inchekk belogg walau hanya sementara xD HAHA okay then dah habis terus berambus dari sekolah . agagaga . pastu pastu singgah kedai kejap , belikan abang aku punya ubat batuk . uhuk uhuk , dia tengaa batuk tuh . ishh33 , kesian :P


okay aku B O S A N lahh . grr takde siapa ke nak layan aku nih ? hoihh hoihh manusia di luar , aku di dalam . ehh salah aku tengah bosan T___T kalau dekat skolah kan kan aku sekarang tengah err tengah solat asar . HAHA okay so kita buat macam dekat sekolah lahh . let's go S O L A T ~ weeeeee fly fly . tooddllleeesss yea kawan2 ^^

kesimpulannya , entri aku kali nihh macam takde motif ? kott HAHA

0 comments:

Post a Comment