Saturday, July 24, 2010

jangan ganggu saia

ASSALAMUALAIKUM :))



not in mood . sory . mood nak blogging pun takde . semua nak carik pasal kan dengan aku ? ergh , please . I can't control myself when i'm nott in mood . yeahh , you knew it rite FRIEND ? huh , then why you still do this to me ? ouhh , you like it huh ? fine . do whatever you like to me , ACCEPTED !

and tenggs for what you've done .  it means a lot to me :) yaa , you such an ungrateful person . never think what i've done to you before this . never CARE at all ! you know what ? that was so , damn :D you forgot me when you've got the THINGS you want . its hurt me :") tenggs again , FRIEND . if I know this would happen , i'd never help you before . know what ? you're like 

KACANG LUPAKAN KULIT xD

so what if aku suka merajuk ? lantak ahh kan , masalah tuh dah memang sifat aku kan ? erghh , yelahh gf kau tak macam aku , so ? kau ingat aku kesah ke ? me is me ! tak sama dengan orang lain , gila lahh ! aku tak pernah benci kau tau , sekarang aku BENCI kau gila lahh KAWAN . erghhhhhh tenggs sangat dohh buat aku macam nihh . aku happy gilaa ;D

macam tak percaya jea aku yg buat smiley tuh sekarang

0 comments:

Post a Comment