Monday, July 5, 2010

okay banyak derita hari ini

ASSALAMUALAIKUM :))




ehh ehh salah tajuk . HAHA act 'okay banyak cerita hari nihh' agagaga boleh pulak tersalah taip . hehh and boleh pulak TERmalas backspace T__T okay mehh nak cerita sikit pasal dekat sekolah . heee okay aku dah lupa . bhaha sengal gila T_____________T err err salahkan kepala hotak saia yg tidak boleh menyimpan memori sebanyak 1.6 MB jea pun . wakakaka free lagi 1 kb . ahaks , banyak memori segala benda yg dah jadik selama 13 tahun berapa bulan berapa hari entah aku simpan . agagagaga :P


ehh ehh okay tadi dekat sekolah kan kan kan memang gila lah . tak padan dengan puasa nya , hyper semacam jea . wakakaka okay aku pun taktau apasal lah hyper gitu kan . padahal tengah lapar . ngeh ngeh kawan makan depan mata pun aku buat dunnoe . ouhh bagus nya kau hari nihh :D HAHA then masa KH kan kan kan , aku macam err dah suka sikit dengan cikgu KH . HAHA okay mengambil masa selama 7 bulan baru boleh sesuai kan dengan cikgu tuh . wakakaka siutt punya budak =='


ehh ehh lepas tuh kan cikgu kata lepas nih belajar memasak pulak . ouh okay boleh tahan . HAHA okay lahh daripada menjahit kan ? grr kerja hari tu tak siap lagi doe . dah berbulan2 hehehehehe pemalas gila kau nyahh T__T nak buat cemane , takdir ~ wekk wekk dan wekk ;p okay then masa nak pergi solat kan , lalu lah depan kelas dia . okay aku mengalah dengan perempuan tuh . aku biar jea perempuan tuh dipandang oleh perempuan tuh :") *anything fer you kawan


HAHA gedik ==' ehh ehh nak tukar header ! nak buat award ! grr tapi aku tak reti nak buat segala macam benda tuh . grr tak best nih ==' tapi jeles okay tengok orang lain punya header , siap ada award bagai . agagaga mahap , buat masa sekarang memang takde award untuk follower2 huda :) next year okay . wakakaka . ehh ada lagi satu . birthday blog nihh lagi dua hari lahh . means 7 julai :D okay ready dengan wish korang okay . wakakaka muka tak malu ~

awak , saia bukan taknak pandang awak . tapi saia tak layak untuk pandang awak . saia bukan seorang yg cukup PERFECT untuk pandang awak :")

0 comments:

Post a Comment