Thursday, August 5, 2010

1st anniversary *winkwink

ASSALAMUALAIKUM :))

**sweet kann ? baik cakap yeaa , kang aku sepakk sorang² lalalala


awakk , dah sebulan lahh ;) satu PERCAMPAIAN yg baik ;p HAHA awakk , eja pun salah lahh xD okay kite sayang awak sangat² tau :-* sangat² :") yeahh , kite tau kite banyak kali buat awak marah *lalalala so kite nak mintak maaf tau . hikhik tak sengaja lahh sygg :'D kite harap sangat² hubungan kite nihh kekal sampai bila² *insyaAllah :)


awakk , kite serious tau . taknak hilang awak lagik . nanti kite sedihh lepastu kite nangis then semua orang fikir kite nihh lemah . kite taknak orang fikir kite lemah , kite nak orang tengok kite KUAT :P selalu cakap dekat awakk yg kite kuat kan ? heeee kite memang kuat ;) kite kuat sebab kite ada awakk . and kite ada kawann² yg lain *okay mengarut


so untuk 1 month anniversary nihh , kite nak awakk janji , jangan tinggalkan kite ehh . kite sayang awak sangat² tauuu :") sebelum nihh awak ade janji kan ? okay kite pegang janji awakk tuhh ehh . ingat , kite PEGANG <33 okay , lastly sayang awak gilaa² lahhh ^^

tetiba macam entri budak² HAHA **ade aku kesah ? lalalala

8 comments:

  1. aloo3 . sweet nyerr . grrr *cemburu pulak nan adeq yg comel nihh*

    ReplyDelete
  2. @me | pehh takpayah cemburu lahh akk comel ;D

    ReplyDelete
  3. @new white watches | ahaa takpayah jealous , serious nihh . kadang sweet kadang bitter tau xD

    ReplyDelete