Tuesday, August 3, 2010

ahh happy gila hari nihh

ASSALAMUALAIKUM :))


woott² , HAHA selamat malam semua rakan² dan taulan xD okay huda nak bahasakan diri huda 'gua' , 'aku' and apa² yg huda rasa nak guna boleh tak ? heeee yelahh , korang yg baca blog huda nihh berapa kerat jea kan . okay ? ai consider it as CAN lahh ehh ;) so now cerita pasal sekolah . lalalala ~


okay first sekali BA . ehh gua dapat hadiah lagik ahh . heee ;p yelahh , gua kan BA dapat A ;) heee so ade 3 orang dapat A . yg lain² pun dapat hadiah jugak . sebatang PEN . okay lahh kan daripada takde ? :) next , BI err belajar macam biasa . buat karangan LOL , malas gilaa tadi . babun ahh ngantuk gila guaa cakap lu T___T


lepastu ehemm , pelajaran yg paling ai loikee ;D HAHA apa ? ouhh ICTL :) err okay macam biasa . masuk makmal lepastu duduk lahh kan tak kan nak berdiri jea memang tebiat ahh kan . ehemm , jangan taktau , tempat duduk aku dekat makmal tuh tepat² nampak tempat duduk encik boyfiee tau . aww aww <33


sebenarnya dua tiga hari nihh aku macam sakit hati dengan dia . kenapa ? ouhh dah 5 hari kott masuk hari nihh kami tak text :"( aww kedid dia buat hal dohh T__T grrr , so aku pun mulalah kan fikir bukan² . then tadi aku duduk , dia tak pandang pun wehh . sedihh gila . time tuhh agak macam dahh downnnn gilaa ahh kan T__________T lepastu dah ahh lantak ahh kan .


then form 2 kena pi solat . so dia pun pergi lahh . then masa kedua pulakk , baru lahh dia nak pandang² . aku pun ehemm start bunga dahh time tuhh kan :"D yelahh , kau pikir lahh kan time kita macam dah putus harapan , then tiba² macam ahh tak sangka gila boleh jadik bahagia . then harapan kau yg putus tuhh bersambung balik sebab sebenarnya tak putus lagikkkkk HAHA


so apa lagik kan , pandang² ahh kan . hekhek aku tahu aku gedikk T__T thenn , dia tiba² lambai . lalalala kau tahu tak betapa gembira nya aku time tuhh ? HAHA seumur hidup aku , dia tak pernah lagikk nak lambai² bagai ann xD tiba² dia lambai ahh macam happy gila . HAHA bungaa dahhh ;p err tapi time tuhh aku macam blurr² ehh apahal laki aku nihh tiba² nak lambai² kan . KAH KAH


pastuh dah keluar makmal , pakai kasut bagai ann . nak blahh tuhh pandang dia sekejap , dia lambai lagik then aku pun lambai lahh kan . HAHA lepastu part tak boleh blahh . kawan aku syukri , nak jugak lambai² encik boyfie kan HAHA aku dah macam ehh apahal mamat nihh saja nak buat aku jeles xD bengong ahhhh . lepas tu dahh ahh blahh kan . pehh gua terus macam dah tak marah dekat dia dahh . sayang dia lagik adalahhhh :"D


okay then solat zohor pastu rehat . pastu SC belajar macam biasa gakk buat experiment . pastu² err SEJ cegu tak masukkk . then solat asar pastuh PJK . ehh tak silap aku selama aku sekolah menengah , baru dua kali aku bawak baju PJK , lalalalala ;D

aku tau aku gedik tapi , aku kesah kahh ? lalalala xD

0 comments:

Post a Comment