Monday, August 16, 2010

faham tak entri aku kali nih ?

ASSALAMUALAIKUM :')


yahh , anda nampak tangisan di senyuman itu ? okay berdiri gua di sini *skema okay , nak cakap , err sebenarnya . masa gua tulis entri nih , gua rasa macam nak away sekejap . tapi gua tak cakap pun sebab tetiba rasa macam malas nak bagitau , kalau boleh nak M I A (missing in action) *ecehh poyo ;D tapi nampak nya aku memang kena away , and kena bagitau korang .


ergh , tahu tak ? gua dapat tawaran pergi KUSESS T_________________________________________________T  gila kalau boleh nak panjang lagik tuh ==' sumpah gua taknak dohhhh :'( takde kawan kat sanaa nanti . pastu kena tinggal member kat sekolah gua nih . SMK SUNGAI BESAR , ohh mann :'/ lagik² bila kena tinggalkan ainnur , sumpah takleh tahan dohh ;(


ibuu , taknak pergii . tolong lahhhhh ;( erghh , dah banyak kali aku cakap , mak aku tetap buat DUNNOE ==' tension tahu tension ? iskkk gua kena pindah minggu depan jugak . ehh tapi gua kat sana nanti 4 hari jehh dulu , dari isnin sampai khamis . yelah khamis minggu depan kan NUZUL QURAN ;D ohh yeahhhh xD tapi , gua tetap sedihhh . arghh , tension lagikkkkk T______________________T


aku takpernah duduk asrama , cuakkkkkk lahh T___T

4 comments:

  1. hudaaaaaa !
    firstly nak ucap tahniah .
    ehh kenapa tamao pergi ?
    its a good chance u know .
    ermm sekolah asrama taklah teruk mana . dulu form1 and form2 trah tinggal kat asrama . BEST GILAAA <3 sebab dpat spend more times dgn kwan and dpt bnyak pngalaman baru . anyway , hudaa fikir bnyak2 oke sama ada nak terima or tak sebab syg klu tak rebut peluang nih . sekarang trah dah pndah dari sekolah dulu , rasa mcm mnyesal pulak and rindu gilaa dengan khidupan asrama . satu nasihat , fikir masak2 oke .

    ReplyDelete
  2. @Trah Wann | wahh panjang gila nasihat trah , HAHA okayy dah fikir masak² and I accepted it . hoho tenggs trah , bagi semangat . sayang trahhh <33 weehuu ^^

    ReplyDelete
  3. congrates dapat sekolah berasrama =)
    nape ta nak pegi ?
    best la. byk benda boleh belajar. belajar berdikari =)
    and dapat kawan ramai.
    gud luck disana =))

    ReplyDelete
  4. @PrincessKawaii | hihik tahu takpe , memang seronok . emh taknak tinggalkan kawan kat sini , kesian dia . huhu okayy I'll try , tenggs akk ^^

    ReplyDelete