Monday, August 9, 2010

penat , menyampah , segala macam benda ahh lagik

ASSALAMUALAIKUM :))



tajuk tak boleh panjang lagik kah ? wahh memang takboleh HAHA gila serious tengah penat gila² nihh tapi blog tetap layan <33 hoho okay hari nih taktau kejadahnya aku dengan ainnur rajin sangat kan nak tawaf satu sekolah HAHA bengong tahu penat sapa suruh tawaf² nihh grr grr T__T err macam siakk jea laporan BI aku kena buat balik , ya Allah kau taktahu betapa susah nya kepala aku nih nak fikir apa benda aktiviti masa KOKO harituh .


okay lahh kan dah siap last² kena reject ! hah , hampehh T____T so now aku kena buat balik semula . ahaa saya bangga okay sebab laporan kena reject ==' yelahh terlebih BANGGA *motif capslock ? lepastu aku menyampah plus annoying gila nak mampus dengan mamat yg tak paham bahasa melayu padahal dia sendirik orang melayu . grrr T______________________________T


kalau aku kata aku taknak message , so taknak lahh tak faham ke ? bapak susah gila nak fahamkan kau . lepastu kau kata kau preasure aku tak rep message kau ? yahh kepala hotak anda preasure . masalah yg kau nak preasure² bagai tuh apahal pulak kan ? benda message jea pun kau nak kecoh satu dunia memang bapak menyampah tahu dengan kau nih ? grr


tolong lahh , aku PENAT ! erghhh ==' semua nak ikut kepala kau memang tak ahh kan kepala aku siapa pulak nak ikut ? kang aku cabut kepala aku nihh biar senang takpayah ada kepala terus lepastu boleh lahh aku ikut jea kepala kau kan kang nanti kau jugak yg takut tengok aku takde kepala lepastu kau nak meroyan bagai taknak kawan aku lahh apalah kan . hell tahu T__T


aku taktau lahh kau baca ke tak benda nih tapi aku dah tak kesah dah . penat faham penat ? asyik jaga hati kau jea hati aku siapa pulak nak jaga ? *kau nak aku ulang ayat atas kah ? grr bengong tahu bengong ? kat sekolah tadi ayat aku 'menyampah tahu menyampah?' itu jea ayat yg aku ulang dekat ainnur . HAHA fed up tahu fed up ? grrr 


lepastu masa balik terkejut tahu terkejut tiba² encik boyfie err nak kata terjun tak jugak nak kata lompat macam katak pulak pehh tak sanggup nak cakap dia macam katak tapi entah lahh macam mana entah tahu² muncul dari tangga depan mata aku heh aku time tuh memang dah cakap terkejut tahu terkejut lepastu dia pandang belakang aku taktau dia dengar ke tak then balik lahh . HAHA


kesimpulannya , kau faham ke cerita mengarut aku nih ? KAH KAH aku memang suka cakap macam keling . wehh siapa pakai maxis ? asal dekat tempat gua line macam siakk takboleh pakai nih ? dah lahh tengah text encik boyfie aduhh duhh duhh T___T 

encik boyfie , sabar yea . message on the way :-*

0 comments:

Post a Comment