Sunday, September 5, 2010

bosan tahu tak kalau orang tak pedulikan kita

ASSALAMUALAIKUM :)


serious bosan ! entahlah malam nih nak emo kejap boleh tak cik lilo ? ouhhhhhh sedih sangat . rasa macam disisihkan , dipinggirkan , tak dipedulikan , takwujud , tak dihargai :'( urghhh kenapa entah semua orang nak anggap aku macam takwujud . wehh , aku ada hati lahhhh . jangan ingat aku diam , aku takde hati perasaan . 

aku malas nak cakap pasal benda nih , malas nak kesah pun . tapi susah sebab aku takleh kalau orang takdulik kan aku . entahlah aku taktau nak cakap cemana lagik dah . Kau ingat aku suka ke hidup macam nih ? Ha ? Aku sukaa ke ? Cuba kalau kau kat tempat aku . Apa kau rasa huh ? Mustahil kau suka . Tapi kalau kau suka taktau ah nak kata apa .

Memang kau jenis yg takde perasaan and aku harap aku boleh jadik macam kau . Senang . Takyah fikir pasal perasaan yg taktentu hala nih . Tengok ayat aku . Tunggang terbalik jeh aku rasa , macam nih lah kalau jiwa aku kacau . Takleh berfikir dengan betul . Takleh buat semua benda dgn betul . Semua takbetul . Semua senget . Even nak garis guna pembaris yg dah sedia lurus tuh pun boleh jadik senget .

Tragis kan hidup aku ? Tadi aku baca novel , sumpah terkejut bila tengok tiba² ada air menitits dekat novel tuh . Aku ingatkan air apa , aku tengok lah atas , ceiling aku elok jea , takbocor pun . Sekali aku tengok cermin , ouhh airmata aku rupanya :'( Baru aku sedar , aku feeling habis masa baca novel tuh . Means aku hayati gilaaa

Maybe sebab cerita tuh lebih tragis dari hidup aku . serious wehh memang sedih gila aku baca . cerita dia camnih , dia macam err tak amek peduli pasal mak bapak dia . selalu buat dajal kat parents dia . then bapak dia kurung dia dalam bilik stor , bila dah keluar , dia larik rumah . 

Dalam masa dia lari rumah tuh , parents dia accident . mak dia meninggal :( bapak dia koma . dia taktahu pun . sepupu dia dah call dia banyak kali nak bagitahu pasal mak dia tapi dia tetap takjawab . then dia dah balik rumah baru dia sedar yg mak dia dah takde . dia menyesal gila .

Dia start lah mencederakan diri dia sendirik . tapi salah dia jugak , siapa suruh tak pedulikan parents dia ? kan dah . bila jadik camtuh baru nak menyesal , tercarik² mak diaa . padahal dah terlambat . menyesal dahulu pendapatan , sesal kemudian TAK BERGUNA . so kalau aku mati nanti , takyah carik aku sebab aku tahu kau memang tak kesah pun pasal aku kan ? fine , by T___T

entri aku macam pundekkk jangan dulikkan ehh

2 comments:

  1. adess huda , mne boleh tak pedulik .
    cool oke . trah nak nsihat pun tatau sbb tak tau sgat masalah hudaa . huhu . papepon , chill babe . msih ad org yg support huda ^^

    ReplyDelete
  2. @Trah Wann
    tried to be cool :) and chill ;) tenggs support huda , tp serious macam entahlah taktahu nak cakap macam mana dah :')

    ReplyDelete