Thursday, September 9, 2010

cukup 3 bulan dia nak clash *part 2

ASSALAMUALAIKUM
*sweet tak ? sweet kan ? KEPALA HOTAK KAU SWEET !*

wakaka ada part² pulak kan HAHA senget betul gua nihh :D okay  merujuk kepada > entry nihh < memang ramai yg takfaham apa benda yg aku mengarut tetiba suruh gelakkan budak bodoh nih HAHA aku malas sebenarnya nak faham kan tapi takpelah kan tengah terbosan²nan so fine lahh mehh sini saya terangkan *ecehh menyampass

okay sebelum tu kita mulakan dengan UMMUL KITAB *Al-Fatihah* wehh gilaaa takbaik lahh main² ! okay fine ==' malam tadik memang dah jadik rutin harian aku lah kan online fesebuk tuh kalau tak online memang taksah lah kang ada yg merindui gua kang wakaka so macam biasaa wall-to-wall dengan rakan tercintaa :D

then taklama tuh kawan guaa , err ingat tak gua pernah cakap pasal siamang ? tak ingat ? fine REFRESH balik *kalau takdapat , lupakan jeh laa lepastu dia chat lah dengan aku kan macam biasa then tanyaa pasal ehem² dia kat aku HAHA his GF :) then taklama tuh diaa bagitau aku > benda nihh < so kesimpulannya , yg chat dengan aku tuh kawan aku

bukan orang yg nak clash dengan aku , hehh hehh ==' nampak tak dekat first chat tu ada yg guaa hitamkan ? ha itu ada nama encik boyfie lah kan *boyfie ? gua malas nak jaja nama dia kat sini takbest . okay so how ? dah faham kan ? kalau takfaham lagik meh datang rumah , biar guaa personally fahamkan kau HAHA ;D

takbest menangis macam budak kecik LOL *padahal

0 comments:

Post a Comment