Tuesday, November 23, 2010

sila ratapi pemergianku sobs sobs

ASSALAMUALAIKUM :)

Hello , ouh setelah seharian aku private . Rindu tak ? Haha pang pang ==' hihi kau nampak pape tak ? Kalau nampak diam hehh takyah dok kutuk , gua nangis karang tahu lah susah nak pujuk gua nehh haha . Ouh selamat pagi , saya belum breakfast lagik dan perut semakin rancak berkeroncong sambil menari² alahai boleh diam takperut ? ==' Err sedang menanti makanan dengan sabar . *ibuuuuuu cepatlah adik lapar dah T________T

Ohh , sangat sabar yaa . Hahaha kau dah breakfast ke ? Belum ? Kesian , haha . Ehh haa sebenarnya aku nak cakap , besok sampai sabtu aku takde . Ceh lama gila kan ? Haha gua pergi bercuti lah dekat Langkawi lalalala . Fyi , aku takpernah lagik pergi Langkawi tahu ? Actually pernah tp masa kecik , manalah aku tahu pape . Takdapat pun nak hayati keindahan Pulau Mahsuri tu

Okay sila kasihan sama budak ini ==' Grr so sahlah blog nih tak berupdate kan ? Haaa jangan carik gua yahh korang² sekalian *cehh perasan hot pulak Ehee gua takhot pun , gua cool . Ohh yaa saya sangat bangga dengan berat badan err maksud saya berat blog saya . Kau tahu berapa ? Nanti aku bagitau yaa . Sabar² , haha err satu lagik , kalau sakit mata tengok background blog aku , bagitau tau . Nanti aku TAK ubah pape pun , hahaha

Okaylah , nanti pulak kalau aku ada masa aku update yea . Babaaaai korang <33
nahh kau bangga nyahh blog saya ringan , hihi :P

0 comments:

Post a Comment