Wednesday, November 3, 2010

sorry for everything babe

ASSALAMUALAIKUM

sorry sangat wehh. Aku tahu aku bukan kawan yg baik untuk kau kan? Fine, aku sedar tuh semua wehh. Aku dah cakap dah, aku nehh kawan takguna. Tapi kau degil, kau tetap jugak nak kawan dengan aku. Kau tetap jugak kata 'TAK TAK TAK' sekarang kau dah tahu kan? Kau still nak kawan dengan aku ke? I don't think so, rite?

Serious aku cakap, aku sayang kau sangat ouh. Kat sanaa takde kawan yg baik macam kau wehh. Semua nya hipokrit. Depan baik belakang buat balaci kat aku. Macam taik. Tapi kau tak wehh, aku tau kau kawan yg baik. Kau perfect dohh. Semua nya kau adaa. Kau cantik, pandai, comel, cun. Kau selalu jadik perhatian kan?

Cegu pun kalau apa² mesti kau. Takde orang lain. Result kau pun bagus jea kan? Sumpah best ouh kalau aku dapat jadik kau. Semua sayang kau. Awhhh, nehh nak menangis nehh (; Babe, kau kawan aku yg paling baik pernah aku jumpa ouhh. Kau  selalu ada dengan aku susah senang. Selalu okay Selalu. Sebab tuh aku sayang kau.

Tapi aku rasa SELALU kau tuh dah terlalu lama and kau makin bosan, penat, rimas dengan aku. So, aku rasa lebih baik aku undurkan diri, keluar dari hidup kau. Dah banyak sangat kan masalah aku kau dengar since tahun lepas? Sekarang dah dekat setahun dah kita kawan. Macam² dah aku cerita kat kau. Macam² jugak kita lalui.

Happy, sedih, menangis, gelak². Sampai harinih jea kot kau boleh tahan dengan aku. Aku rasa kau dah takleh tahan dengan aku. Okay fine, aku boleh terima. Lepas nehh terserah kau lah nak putus kawan ke ape ke dengan aku. Yg penting, aku still sayang kau and aku tetap akan jadik kawan kau sampai bilaa² 

Tau tak sebab apa aku macam nehh? Sebab aku takpernah jumpa kawan sebaik kau, sebest kau, sehebat kau, segempak kau. Serious takpernah ouh. Kau lahh yg first and aku harap kau yg terakhir :') Kau pun kat SMK dah boleh hidup tanpa aku kan? Aku tengok gambar kau, cara kau cerita kat aku pun aku tahulah yg kau makin happy kat sana (;

Kan aku dah cakap, mulaa² jea kau sedih, lama² kau lupalah aku :) It's okay babe ^^ Aku kat sana hari² rindukan kau ouh. Kalau aku nampak sesapa yg jalan berdua kat sana, aku mesti teringat kau. Sebab kita selalu sama² kan? Mesti jalan berdua kan? Awhh rindu sangat wehh :'D Sampai dorang pun dah faham sangat kita nehh.

Macam masa harituh kita gaduh. Budak lelaki perasan yg kita gaduh. Dorang kecoh cakap kita gaduh lepastu bagitau dekat cegu. Padahal kita gaduh senyap² , takde bertekak pun kan? Kita dah macam adik beradik. Kau dah macam kakak aku dah doohh ;) So kalau aku nampak ada orang berjalan berdua, aku blahh terus masuk toilet.

Then aku duduk sorang² , menangis sambil ingatkan kenangan kita kat SMK, sekolah rendah dulu. Even sekejap, tp banyak ouh kenangan kita :') Serious banyak (; Okay kalau kau baca nehh, aku harap kau tahu betapa sayang nya aku dekat kau. And sorry kalau selama nehh aku banyak buat kau sakit hati. Memang banyak pun ;D

Sorry again babe. Okay, till here. It's night and I've to go bed. My eyes were all swollen like been beaten by someone's crazy lol x'D I still can laugh for you babe. Sayang kau sangat. Happy always without me besides you :')

You that I meant is AINNUR FATIHAH BINTI ISMAIL <33
see? she's beautiful enough without editting. But me? A lot to do huh :)

0 comments:

Post a Comment