Monday, December 6, 2010

Jom batak sikit dengan Omegle

 ASSALAMUALAIKUM :)

Oh hello semua ahaha sorry lambat update well , orang busy memang lah macam ni wakaka :D Maxis macam bangang lah , takjadik ah nak curang dengan Celcom , sama jea line bengong . Digi ? Oh sorry I takmain Digi laa (; Okay td sesaje lah kan godek godek folder printscreen haha siap ada folder tu :P Well ;D Lepastu terjumpa lah dua tiga keping printscreen yg agak menarik , haha
Yes , pasal omegle :) Kau tau kan omegle tu apa ? Oh omegle tu tempat kau chat dgn sesape jea . It's fun LOL , try it or you'll regret ;D Memanglah agak bangang kan kalau ada omputeh nak horny dengan kau , buat simple jea disconnect terus :) 
 
 Hahaha modal aku memang Alice , 15 , Melbourne wakaka :D

Aku tau , memang cannot go jea soalan aku yg tu , hahaha straight to the point jelah kalau nak tanya pape , takyah segan silu xD
Saje nak tengok omputeh punya opinion pasal couple ;)



 Comel kan ? Omputeh yg ni baik , suka betul aku <3

Haha okay sebenarnya aku dah tersalah cakap , tulah takreti nak speaking xD

Part ni sumpah cannot go , kau fahamkan ehh 


Hahaha ROBBER rupanyaa Malingsia tu , aku pikir dia tanya aku orang Malaysia ke ? Ahaha terkena dah aku -,-

Ni time datang gila aku , hahaha :P Hambek kau , disconnect terus dia wakkaaka . Soorryy aci , bergurau senda di malam hari :D






Haha mula mula memang kurang ajar betul aku , LOL padahal saje jea nak bg dia pening kepala sebab aku ingatkan omputeh , haha . Tapi taksia sia aku cakap melayu , tengok , dapat kawan Malaysia ;D Okay tu jeaa , takde pape dah nak cakap . Penat betul , entri dah lah panjang gilak . Semata mata nak memuaskan hati budak ini , haha bangga tak awak ? Wakakaka :D

Okay , it's late . Babaaaaaai <33

0 comments:

Post a Comment