Wednesday, December 22, 2010

Pee-Emm-Rawrr

ASSALAMUALAIKUM :)

Oh gediknya sebut PMR macamtu . Cuba sebut semuaaa . PEE EMM RAWRR haha part takboleh blah RAWRR tulah kuang33 xD Ohyee , siapa yg PMR tahun ni , harap dapat bersabar . Eh bertenang . Haha well , besok dah ambek result kan ? Huaaaa aku pulak over . Oh dalam family aku takdak kot yg PMR tahun ni . Tahun depan pun takde , tahun depan lagik adolah . Hoi den lah tu yg hambek PMR 2012 . Hihi wish me luck bebehh :9:

Hekeleh , over lagik sekali . Okay , we're talking about this year's PMR . Bukan two years more :face71: So , nak cakap apa lagik ? GOOD LUCK jelah hihi . Baca doa je kakak², abang² . Haha yee aku belum cukup matang untuk nasihat korang pfft nak ikut , ikut . Taknok sudah kah kah . Okay berhenti emo :face25:

Nanti korang yg nak hambek result ni , baca doa banyak tau . Terima semuanya dengan hati yg terbukaa :1: Takkesah lah korang lulus ke gagal ke , fail ke eh sama lah tu ke apa apa jelah keputusan yg korang dapat , bersyukur jee . Tahu bersyukur tak ? Haha Allah taksuka orang yg takgheti bersyukur tau :132: Nanti Allah tarik balik nikmat yg kau dapat tu , padan mukaa :l:

Haha amaran :x: Ceh ceh gelak lah , gelak . Budak kecik bagi amaran :face59: Okay , that's all yg aku nak cakap . Hihi actually tengah terblur²an haha . Last but not least , GOOD LUCK again :n: Nanti dah dapat result , bagitahu huda dulu boleh ? Kah kah aku ni siapa nak tahu duluuuu :face53:
Comel kan post aku sekarang ? Keh keh perasan xD

0 comments:

Post a Comment