Friday, December 10, 2010

Who runs the insanity ?

ASSALAMUALAIKUM :)

Rasa macam nak hentak kepala dekat dinding :') Kau faham tak apa aku rasa ? Oh mestilah tak , sebab kau takpernah nak faham aku . Susah sangat ke nak faham ? Aku bukanlah orang yg complicated , cuma kau jea yg fikir aku complicated so aku jadilah complicated pada pandangan kau . See ? Aku senang jea nak faham kau sebab aku selalu fikir , budak ni simple jea takde cakap belit²

Sekarang kau faham kan ? Minda mengawal fizikal kita . And ingat , kita yg buat benda tu bukan benda tu yg buat kita . We arranged it , okay (; Straight to the point , hari makin hari , idea nak update blog ni takde . Entahlah , takde idea langsung . Online² jea memang semangat terus klik new post tp bila dah taip satu ayat , dah perfect dah mesti backspace . Aku pun takfaham kenapa aku suka sangat nak tekan² backspace tu -,-

Oh mungkin aku terlalu obses untuk memberikan sesuatu yg perfect , yaa mungkin . Geee apelah aku merepek dari tadi ? Haha dahlah sakit otak pikir nak cerita apa ;D Eh btw , tengok cerita SAPU LIDI I'M IN LOVE tak ? Aku tengok , serious sweet gila ending diaa . Ruginya kau tengok :P

0 comments:

Post a Comment