Friday, January 28, 2011

I'll love you no matter what happen

ASSALAMUALAIKUM :)

Wah, dah lama rasanya kan aku tak jiwang² dekat blog ni. Haha jangan risau, this year punya jiwang tak sedih. Well, taknak ada entri sedih kan tahun ni ;) Okay, I'm kinda missing him. Fine, I'll just call him 'izz' :) If he read this, I'm sure he'll be annoyed. Well hey, do I care? No I don't. It's not about the boy at SMK. He's Mr. Bunkface. Haha since when aku pandai gelarkan orang ni -.- 

Okay lupakan. Beside, dia bukan tahu pun blog aku ni. Dulu jee, yg time huda97 blablabla tu haha sumpah annoying dah dengan url tu. Bawak bala jee -.- Janna tahu who is him :) Seriously, sumpah rindu gila nak mati doo dekat dia. Hm, but he likes someone else, or maybe LOVE someone else entahlah taknak meruntun kan jiwa ni, so sila perahsan dia sayang aku lagikk haha lawak ke -.- Weh, birthday dia haritu, kena prank kot. Padan muka besoknya kena marah dengan cikgu sebab kelas kotor. Haha

Ops ermi, do you know him? I hope you don't :D If do, please make it silent :) Okay, boleh berhenti cerita pasal izz sekarang. Eh aku cuti seminggu ni doo. Best gilaa *padahal tak sebab homework gila berlambak Well, kalau takde homework, kau akan membazirkan waktu dengan online, gossip, mengumpat and all those sekaligus menambah dosa berbakul² haha kau nak dosa ke pahala? Mestilah pahala kan? Okay good, so you're with me <33

Weh kau, aku sayang kau lagik ni. Okay? Sayang gila :) Kau patut bersyukur tau sebab aku still sayang kau, okay sila annoying sekarang -.-

2 comments: