Tuesday, March 15, 2011

Homeworks,


ASSALAMUALAIKUM :)

Great! Sekarang kita ada homework yg bertimbun macam takreti² nak jatuh je en tension betul. Correction Maths lah kan yang tak menahannya tu. Satu soalan kena buat doploh kali. Kau faham tak? Correction subjective yah bukan objective ohmaii I was likee oh mann T________________________________________T  Then BM pulak kena cari bahan untuk ujian lisan. Hahaaaaa boleh gelak sekarang aku taktau macam mana aku kat depan karang. Nasib baik cerita bebas, boleh jugak lah en aku cerita pasal kura² dengan sang arnab lumba lari lepastu terus fail padahal mana boleh buat cerita tu aku main ceghita je haha kena buat fakta doo so I think nak buat tips² jerawat batu

Ops! Ada yang terasa ke? Hahaa ( padahal diri sendiri yang terasa ) Okay rasa macam dah banyak merepek je kau faham tak apa yang aku cuba nak sampaikan ni? Haih aku memang suka lebat tapi dalam ni jelah en, kalau kat luar mintak ampun ya pak, saya shy² cat lah pulak en haha percaya tak percaya tak? Hoho kalau tak percaya, mai sini jumpa aku lepastu kau try lah borak, confirm berpatah² kau tanya sepatah je aku jawab kah kah itu gedik namanya xD So, kau ada homework? Kalau ada mari kita melukut di tepi gantang bersama² macam Eja bulu mata lentik tu haha T________T

Eh dengar cerita FACEBOOK nak tutup heh harini? Ceh haritu sibuk semua orang dok buat status FACEBOOK tutup 15 Mac lah en siap printscreen lagi haa tak faham aku apa motif benda ni sebenarnya -__- Oh yaa, aku rasa okay jugak kan kalau FACEBOOK ditutup, takde lah aku dok depan laptop online 24/7 sampai homework semua terbengkalai. Well itulah perangai student ecece padahal dia sorang je, nak libatkan semua orang pulak -.- Btw, aku homealone ni. Ibu pergi kursus harini dengan besok tp balik hari lah. Sebab tempat kursusnya dekat je en lagipun takkan aku sorang² kot kat ghumah ni haaa terkontang kanting alolo cian cian :P

0 comments:

Post a Comment