Sunday, March 20, 2011

It's nothing, just everything

ASSALAMUALAIKUM :)

Oh hey so as y'all know, today is the day where I hate the MOST -.- Tak perlulah cakap banyak, kau sendiri tahu macam mana perasaan aku sekarang ni ecece ni apa pasal pulak ni haha. Guys, apa cerita dengan blog aku ni? Nuffnang tak gerak pun, pandai pandai lah picit picit eh hehehe nanti dah banyak duit ke kot kot TERdapat buffered earning ke ecece boleh lah aku belanja korang. Cakap je nak makan apa aku belanja korang bayar hokay. Oh I likee that :D

So till here baby, meet you again another two weeks kot dalam jadual macam tulah. Oh btw, Mr. Bunkface texted me last night. He called me NENEK -.- Muda muda macam ni dipanggilnya nenek? Hey I bergetah lagi tau haha geli lah okay babaaaaai <3

SEMANGAT SANGAT LAH PULAK JUSTIN BIEBER NI -.-

0 comments:

Post a Comment