Thursday, March 17, 2011

JANGAN KELIRU HEH KORANG


ASSALAMUALAIKUM :)

Hokay aku tahu semua sibuk dok tanya asal blog HUDA97 tu tetiba keluar blog bahasa German pulak en. Haha coolcool, aku pun taktau cemana boleh jadik gitu. Okay? Toksah dok tanya lagi, penat dah den nak jawab ni haa. So kalau tetiba terserempak *ecece macam terserempak orang pulak dengan URL gitu, sila ABAIKAN. That's totally not me :) Lainlah kalau kau memang nak masuk blog tu hah masuk lah en macam kesah pulak mak bedah sebelah rumah ni.

One more thing, usya sikit dashboard hang. Yang jadik follower aku tu, haa nama blog tetiba HUDA97 pulak en? Aku pun pelik. Okay itu pun abaikan jugak lah kan. Kalau nak bukak, klik kat tajuk. Toksah klik kat HUDA97 tu heh? Karang salah kang aku jugak kena attack ecece padahal mana ada haha bajet hot pulak minah ni -.- Eh sekarang semua nak guna CECITER CECITER. Haha pelik gak aku mana datang bendalah ni. Sampai radio Suria tu pun siap pakai slogan ni haa cool betul lah mesti bangga siapa yang mulakan ayat tu en hoho. Okay tu je nak cakap. Babaaaaaaaaaai :)

*eh dah okay lah pulak en. Haha boooo T___T

Sat lagi nak private, hehe bai <3

0 comments:

Post a Comment