Saturday, April 2, 2011

Merentas Desa,

ASSALAMUALAIKUM :)

Okay aku tau sekolah aku je haa yang lambat sangat baru pagi tadi nak merentas desa bagaikan -.- SMK dah settle dah semua sekali hari sukan peh relax je haih bahagianya hidup. Kami baru settle MERENTAS DESA. Bulan 6 karang kawad kaki dengan hari sukan pulak woot woot GO SATRIA :D Okay merentas desa tadi was okay okay lah. Dorang kata Satria perempuan under 18 ramai dapat ranking kot yeah yeah Satria :) Err tak payah tanya lah aku dapat nombor berapa. Memalukan. Sheezzz -.-

It's okay it's alright. Everything's gonna be alright :) Sampai je sekolah terus minum air peh nikmatnyaaaaaaa dah lah air sirap pulak tu siap ais berketul ketul fuh fuh leganyaa macam dunia ni aku yang punyaa hahaha. Gaya macam struggle gila je lari tadi, padahal tak dapat nombor pun ops kantoi di situ sila abaikan. Then tahun ni Satria, Waja dengan Wira gabung become SAWAWI ye bukan SAWI sila ambil perhatian dan tinggallah Perdana keseorangan terkontang kanting melawan kami SAWAWI.

That's why lah YOU WILL WALK ALONE haha aku cakap kat Perdana hehe. Oh kesian hokay tadi masa buat cheer, SAWAWI hentam Perdana habis habisan ( tulah siapa suruh menang last year :P ) Ditambah sedikit perisa PERDANA BUSUK lagi hah kau hambekk betapa kejamnya kami haha tapi lepastu aku tengok kapten kapten rumah Satria Waja Wira and Perdana still unite. Dorang hug hug homaigod comelnya mereka :D Even Perdana sorang, but still. We're one team :) Ceh ceh apahal semangat sangat aku ni haih people change lah ;)

Then dah habis semua tu, Form 3 dengan Form 5 ada Mawaddah. Parents jumpa cikgu macam tu lah en. Kitorang Form 1, 2 dengan 4 mawaddah 15 April ni. Okay balik kelas PNP macam biasa. Tapi duduk lepak je dalam kelas sebab cikgu semua terlibat dengan mawaddah tu en oh nikmatnya hehe ada yang tidur, buat homework ( ehem aku lah tu ) wahaaa sempat lagi. Lepastu balik. Okay saya usha dia tiap kali dia lalu kelas saya. Mata dia, still sama and I like it freaking much lah handsome :D
I MISS YOU LIKE HEAVEN :D

0 comments:

Post a Comment