Friday, June 3, 2011

Let her be, we can't change her. She changes herself

ASSALAMUALAIKUM :)

Derrr, I know you know aku cakap pasal siapa kan? Great, so biarkan je dia. Buat penat kita je kan oh I mean KAU kutukcacimakinasihatcerita pasal dia kat blog. Dia baca, yes dia baca tapi dia lagi BANGGA hokay I don't know whether it's right or wrong, aku baca dekat blog orang, begitulah. Okay? Aku pelik okay pelik sangat pelik, pelik yang tak terkata *enough Huda* dengan perangai dia tu ngaaaa eh awak, umur kita sebaya ngeh ngeh amendelahdiatukan abaikan is muccccchhhhhh better :)

Okay, boring sungguh ye dari malam tadi, sehingga ke pagi tadi, dan tengahari, seterusnya petang dan akhirnya malam. Deyy, di manakah follower ai yang berjuta tu eceh bajet pe kau Huda -.- Eheee nak batak follower kejap dooooo oh aku tengok kejap angka hujung je ye angka hujung 50, pastu 49 then 50 balik and now 48 hah kau amende ni main-main lah you all nak follow, follow jelah jangan unfollow pulak hish tension betul ai tau grrrr fine lah korang nak follow, follow lah taknak sudah lah F!@#$%^&

Ngeh ngeh propaganda semata. Hakikat sebenar nak perli ORANG TU hehe sorry derr xD Toksah dok demand sangatlah kan kau bukan artis nak membajetkan diri sehingga begitu sekali. Balik rumah naik motor gak, takdenya naik LIMOOOO ;) Kau terasa? Tak payah leeerr sebab aku pun taktau sebenarnya aku perli siapa. Hahahaha ni kes dah lama, tp baru sekarang nak ceghitaa so dah lupa pun siapa orangnyaa ;D LEMAU ~

Aku pun taktau lemau tu apa dan juga loading. Oh mungkin sama erti dengan LAMPI kau tahu apa LAMPI? Lambat pikap ngaaaaaaaaa kira macam kau ni LEMBAP lah hehe jangan marah, gua pun sama macam lu :P Lemauu ~ Eh tak best pulak, okay kita tukar LMAO haha baru coolio internasonale sikit makna je lain, bukan lagi LAUGH MY ASS OFF kot apentahkawanakucakaptakhengat -.- 

Okay rasa macam dah banyak sangat merepekmengarutmeraban sorang-sorang kat sini so silalah follow blog saya eh tetiba -.- Err nak tengok MAHARAJA LAWAK ni ngeh ngeh sila vote Jozan dan Nabil atau saya seyyyypaaarkkk awak <3

0 comments:

Post a Comment