Tuesday, June 7, 2011

Tajuk saya tak pernah best kan?

ASSALAMUALAIKUM :)

Memang pun -.- Okay hi awak, hihi dua hari je aku dapat tahan nafsu tak online haha boleh blah lah, nak sampai Jumaat konon ecece berangan ke dik? So, here I am hehe well at least dua nota aku dah siap kay tinggal buat 3 karangan yangentahpape tu je en haha. Alhamdulillah :) Jangan lupa diri, sentiasa bersyukur atas semua kejayaan anda kay. Ecece ustajah sudaaaaaaaah hahahaha. Oh lupaaaa pulak, Morning awak :D Okay, 12 already -.-

Ngeh ngeh okay, AFTERMORNING awak :D Hehe package derr xD Btw, I've watched Kongsi recently :) Best sioooot <3 Kelakar banyak, ganas ada gak. Tp bagi aku, cerita tu kelakar. Haha I sukaaa youuu bila ada Shaheizy Sam. Tengok cerita sambil jerit-jerit dengan kawan I sebab dia terlalu lah handsooooooome hihi sorry gelpren Shaheizy Sam, boypren awak tu HAWWWWWT sangat xD Awak pun jadi gelpren dia sebab dia HAAWWWWWWT kan? Haaaa jangan tipulaaaaah *sukahati aku je -.-

Okay next, Nora Elena best gila sumpah best. Awwwww romantiknya Seth. Eh Seth -.- Bukan KBHOT tu kay Zaiiiiii xD Fine, memang dia telah menodai *peh ayat* Elena, tp ah GODAI xD Kisah apa aku? Asal dia romantik :D Everything he did, melted me :) Hihi oh saya ada novel dia, KASIH YANG SUCI kan? Jyeah, I borrowed it from my mum's friend :) I forced my mum okay hahahaa gila kejam, naaah kidding honey :)

Apa lagi? Haa petang karang pergi Perpustakaan Awam. Aku harap budak lelaki tu tiada. Well you know, kalau diorang ada, dia pun ada. Menyampah kay layak duk tong sampah je kau ni -.- ANOOOOOOOOYING boy-friend. You know, BOY-FRIEND NOT BOYFRIEND --' Haha semua benda kena make it clear, kalau tak, something BAAAAD happen. Eh menyampah tak tengok perkataan panjang-panjang I ni semuaa?

Hahahaha kisah apa. My haaabit nowadays. I don't know, nampak lawa :D Tapi takdelah semua, dekat certain annoying parts jelah. Hehe I'm sorry if you hate it, can't avoid it xD Okay, enough. I'm totally terpesong. Ekceli, tujuan utama on ye bukan online haha nak taip karangan tulah. Ye wajib TAIP kay sangatlah malas -.- Dan tiba-tiba, terklik Google Chrome, dan terklik Facebook kemudian Tumblr dan seterusnya Blog ngeh ngeh gila jauh memesongkan diri. Eh hello TERPESONG kay. Hahahaaha toodles :P
No photo, makin malas sekarang

0 comments:

Post a Comment