Wednesday, December 7, 2011

Happy evening

Or should I say, boring evening? It's true -.- I'm dying of the boring-ness day. I want a vacation please mum D; You know since I'm home, we're never have a vacation yet entah apa-apa lah. Like usually, am texting Ainnur. Ah luckily ada dia. Kalau tak mesti lagi boring. Thanks braaaaahhhhh ;D Oh ye tadi ada entah siapa call cakap nak berkenalan -.- Bukan nak kata aku hotsetap cuma nak cakap RINDU AH DIA CALL AKU hahahahaha sakai sungguh kay aku pun taktau aku cakap pasal siapa ah I'm not a playgirl bro cuma ramai sangat yang aku sayang tapi tak pernah nak love me back hahaha kasihan budak ni ss sepanjang masa. WELL WELL

Sooooooooorrrrrrrrrrrrryyyy if my blog really menyakitkan mata dan membosankan awak. Sangat simple hahahaha mampuskan.You know, bukan selalu pun update blog. Dah malas nak layan ever since tiada lagu berkumandang di telefon tangan ai. TAK TAK, TAK MINTA SIMPATI PUN. Ada sorang minah ni en aku menyampassss betul lah kalau tengok status dia yang sikit-sikit RAMAI ONLINE TAPI SORANG PUN TAKNAK TEGUR AKU. SEMUA SOMBONG DENGAN AKU MALAM NI. APA GUNA KAU ADD AKU TAPI TAK RETI NAK MENEGUR. 300 YANG ONLINE TAPI DUA ORANG JE TEGUR AKU. BORING LAH SEMUA SOMBONG UNFRIEND KANG. Apaaaaaa doooooooo sakaaaaaiiiii -.-

Kau niiiii dah semua orang pun ada benda lain jugak nak buat ingat kau sorang je ke yang dorang nak layan? Bersyukur ah kak ada jugak tegur kau daripada takde. Tutup mulut ah weh daripada dok meroyan tu baik kau buat solat hajat ke mintak ramai yang tegur kau. Ni buat status macam tu kay fine lah tu status kau an kau punya sukalah tapi aku tetap menyampaaaasssss hahaha maleh nak straight forward kat kau nanti kau sentap pastu kita gaduh pastu printscreen tunjuk kat semua member keparat kau tu lepastu dorang semua serang aku pastu masing-masing menambah dosa sendiri kejadahnya kak?

EEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE emosional betul entry aku kali ni hahaha takpo kali ni je pasni tak dah XD Saje je nak meluahkan perasaan takpe jangan risau bukan orang kenal kau pun kan so hang lepak jelah makan biskut cicah kopi EH? Selamat tinggal semua nak jumpa encik telebisen <3

0 comments:

Post a Comment