Thursday, December 29, 2011

Suhaili Mustafa

Night fellas :) Take a deep breath. And lepaskan dengan cara yang betul kay terima kasih. Dah lama ghasenya aku tak cerita pasal manusia-manusia kesayangan aku. No no, bukan lupa. Cuma tiada kesempatan kay tahulah aku ni kalau nak bercerita kena ada feeling kay tak caye tanya aku. Kadang-kadang tu taip dua tiga perkataan, aku backspace. Pastu tutup. Maka berderet-deret lah draft minta di post -.- Takde siapa nak mukadimah panjang-panjang, Huda. Tau dah.

Nak cerita pasal Kak Sue :) Aku panggil dia kak sue jelah kan takkan nak panggil dik kau tahulah kan umur dia berapa. Menginjak tua XD Ye meh sini bedtime story. Aku kenal dia dekat blog kot tak ingat lah hahahahaha I'm soghi kay :P Ye lepastu rapat, rapat dan rapat sampai melekat dah takleh cabut langsung. Pastu mulalah sesi perkenalan seterusnya kan. Daripada blog, pergi ke facebook, dan phone :) 

Eeeeee dia dah macam kakak aku. You know, aku ada abang je. Adik takde ;) Adik beradik dua orang je sapelah nak layan aku kan harapkan mak aku jelah ye terima kasih ibu <3 Dulu rapat hoii tapi sejak aku melangkah ke asrama ni. Kau tahulah kan. Lost contact semua ah sebab tu I tak suka asrama k hihi :P Saya selalu meluahkan perasaan saya kepada dia. Dan dia pun akan melakukan perkara yang sedemikian.

Dia selalu tukar-tukar pakwe hahahaha tapi boyfriend hakiki dia adalah PITBULL -.- Ye aku taktahu cemana dia leh sangkut dengan pitbull kepala botak ni seriously botak tak cute kay kak sue oii XD Tapi tu pilihan dia, aku hanya mampu mengeluh :P Oh ye dia sangat comel. Pipi gebu ye bukan gemuk terlondeh ke hape -.- Sangat comel. Aku pernah webcam dengan dia sekali je :) Dia baik aku suka dia. Lepastu sepoting sangat :D

Eeeee aku tak reti lah nak puji melambung-lambung hahaha. Kak, aku suka ah tengok kau pakai shawl lawo gilo tak tipu doo :D Meh lah ajar wa pakai shawl nanti boleh meronggeng bersama. Pastu boleh lah wa ambik gambar duck face yang shomell tiutt miutt nieww pastu wa buat default picture. Nanti mesti ramai yang add wa terus jadi meletupsss secara sengaja.

Hahaha gedik ah godai. Tapi betul ah dia lawa kalau pakai shawl. Tak caye gi ah blog dia. Aku pernah pakai shawl sekali je seumur hidup. Nak tengok? next entry lah ye :D Ye aku selalu terpesong -.- Kak sue selalu menghilangkan diri dia tau. Haritu dah lah private blog. Facebook pulak takde. Aku text tah mana dia campak phone. Hahaha gila lah time tu aku dah rindu gaban dah. Dia tu kakak aku. Tau. Kakak aku ;) Heee tu jelah kot. Nanti aku free, aku cerita pasal kau lagi ye kak :)

PMR kau tolak tepi je kak. Dah lepas pun.
Sekarang kau duduk depan SPM okay.
Kau cuba kenal dia. Sebab nanti kau akan hidup dgn dia.
Macam kau hidup dengan PMR.
Tahun depan kite pulak.
Silalah doakan saya okay kak hihi
ILOVEYOU <3