Saturday, December 31, 2011

What I want in 2012


Of the course lah wa nak 8A dalam PMR kan ngeh ngeh yelah tahu ah kau dah habis SPM pun takpo everyone will face it. Bro, next year last ah PMR kan? Hebat ah semua benda nak mansuhkan lepas kitorang -.- Tapi susah lah adik-adik sekalian nak catch up sebab terus SPM :P Tapi taktau lah kalau SPM tetap topik upper form. Kalau tetap memang untung wa cakap lu. Ah takde, kau tetap rugi gak. Kau tak merasa ah Sejarah bulat-bulat hahahahaha

SPM punya Sejarah karangan tau ;D Mampus. Aku pun kecuakkan takpe aku nak pandang PMR je ni. Meh sini aku nak cerita cita-cita aku untuk 2012 ni. Bedtime stories lagi. Start next year wa nak study betul-betul ah struggle doo start dari awal tahun. Aih aku taktau lah mampu ke tak sebab biasanya memang tak berkemampuan -.- Hahaha umur baru semangat baru bro sila sedar sikit diri sudah berusia dan fikiran haruslah matang. Tu jelah main point is nak stret A ah siapa nak stret D doo. 

Geografi saya tak pernah A atau B. Sentiasa C dan D. Terima kasihlah. Aku pun taktau pahal bebal sangat aku ni. Dah tepu agaknya tak muat dah geografi nak masuk hahaha boleh pulak betul dooo padahal aku dah baca tau cuma minat je takde haha see kita kena ada minat kalau nak berjaya. Yelah kan masalahnya cemano nak ada minat tu aku memang tak minat langsung dah niiii. Haih redha jelah so what's yours? Toodles :)