Friday, January 20, 2012

Balik oledi


Hello yuolzzzz hahaha long time no talk talk 3 weeks kot baru balik -.- Tapi takpe, wa cuti seminggu brokk hahaha homework tak banyak sangat ah, handout je banyak sebab aku dah buat sikit kat sekolah. Ewww rajin gila haha transformasi kot. Sekolah aku pun dah mengalami transformasi baru seriously meja pun susun pelik-pelik pastu kad balik bermalam kena pass kat pak guard kejadahnya aidonowaiiiii sebelum ni tak pun pastu time balik bermalam macam ni en lepas balik je sekolah kau dah tak boleh naik asrama dah sungguh apa itu neraka okay.

Oh ye semalam UNIC came to my school :3 Hahaha tak tak tak batak pun sebab yang datang 2 orang je. Yang berlakon dalam cerita SEE U DI IPT tu hilang terbang melayang aidonowhere tapi boleh tahan gak ah pengacara GPS IMAN tu one of UNIC-ian rupanya lah hai *padahal tak kenal tau hahahaha maaf saya tak layan GPS IMAN aidonowaii

Mr. T masih handsome seperti dulu malahan semakin handsome tau :3 Tapi apakan daya, he's someone's own you know maka haruslah saya memendam rasa dan usha-usha je takmau lebih-lebih tak baik tau tu orang punya :/ Haiyaaa aku selalu suka dekat orang yang tak sepatutnya aku suka macam ciott gileww ah. HUDA, PMR HUDA PMR PMR PMR

K fine lah PMR tahun ni fine fine aku tahulah. PMR tak sama dengan UPSR k seriously tak sama langsung maka silalah cuakkan diri anda sekarang. Cikgu cakap ujian form 3 dengan form 5 dah tak panggil UP1 UP2 PPT PAT all that tapi PRA PMR or PRA SPM peh tercirit-cirit aku ewww geli doo -.- Tak tak aku tak nak ah bajet otai macam awak tu hikhik sila terasa :P Okay gtg, I'll update later :)