Monday, January 23, 2012

Midnight

ASSALAMUALAIKUM
Blackberry is not my type I'm sorry derr

Heee sungguh lama aku mengabaikan salam tu kan hoho last night's entry was during my unstable mood   wahaha pi berambus lah insan-insan yang tidak pernah menghargai saya :P Ewww bajet sungguh mung ni Huda okay okay fine. Okay I've no story to be told. I'm single and I know it hahahahaha market sungguh malam-malam buta ni meh meh ikan segar ikan segar. Ayam is not available tonight please try again later tutt tutt tutt.

Untuk kali yang ke berapa aidonoww aku deactive facebook huyooo paling tough ah manusia yang men-deactive kan facebook ni hahaha nak perasan sila berambus. Tak tak, nak carik ketenangan je KOTTTT entah lah tapi seriously facebook melalaikan -.- Blog pun sama kan well you know, blog is my drug. Deerrr, facebook tu heroin aku kot takpe, aku cuba menahan nafsu ewww sumpah bunyi macam nak rogol orang --'

Apalah hi awak semua comel kan entry saya kali ni wahaha keperahsantanan tak tak seriously comelss gila tak caya tanyalah hamba. Cuti ni aku tak pergi mana-mana kot malas ah nak merantau ke sana sini tapi tomorrow saya balik kampung hoho dekat je pun tak sampai setengah jam kot ngehehe :P Weh ada satu lagu ni tau aku taktau ah apa tajuk nya tapi best ah best best. Yang aku ingat, nobody else ke nothing else tah alahai macam lagu tu je ada ayat macam tu ciss

Beta berasa sangat murka. Maths form 3 tajuk circles susah gila nak mampussss okay ekceli senang je kan kan kan yelah anda anda anda semua bijak laksana. Beta di sini kurang bijak laksana. Bagaimana niiiiiiiiiiiii tahun ni I PEE EMM RAWRR okayy ah damn hahaha okay idea semakin ke laut we'll meet again tomorrow good bye :)