Sunday, January 29, 2012

Staaaaaatuss faceboooook

Hihi morning :D Ye, it's time to kutuk dan bajet diri sendiri bagus hahaha aku paaaaaaaaling menyampah kalau orang buat status macam ni; *tunjuk gambar printscreen IM* Ramai yang online tapi sorang pun tak tegur. Aku remove jugak kang. Hahahaha nak tunjuk friends ke hape sebenarnya ni? XD Tahulah beratus, awesome kot. Kalah aku. Aku pun dua tiga kerat je woo hebat ah kau ni mesti hotsentap en? Tau dah XD

Then, buat status macam ni; Tengah remove friends yang sombong-sombong. Mwahaha syok gila weh. Eleh kau, eleh kau, eleh kau :P Bungkus baju balik Thailand weh. Macam kau sorang je yang dorang nak layan. Ce kau yang start tegur dulu ke hape ke. Oh lupa, kau kan hot. Mestilah orang kena tegur kau dulu. Alaaa macam retis tu ;D

Dan kemudian buat status bajet-bajet otaii, stok yang ayat power-power, takde feeling. Tahpapetah -.- Menyampah I tau. Hahaha dan the latest. Status lucah habis astaghfirullahalazim. Dah lah perempuan, cakap pasal benda sendiri. Taaaaak malu ke ._. Aku yang malu secara tiba-tiba hahaha umur bawah aku kot huyooo ~.~

Anyway, tu hak masing-masing. Sukahati lah nak buat status macam mana sekali pun. Taaaaapiii, aku pun ada hak nak bersuara hahahaha marilah sama-sama menginsafi diri *lalalala Kdang-kadang status aku pun tahpapetah tapi well, taknak terima kenyataan hahaha tapi tak pernah pulak buat status seperti di atas. Dan taknak pun :) Siapa yang terasa, ampun maaf dipinta. Sekadar membajetkan diri sendiri cukup bagus XD

Colourful gila -.-