Friday, February 3, 2012

Kalaulah..

Hi everyone :D I'm home again. Eee seminggu rasa macam berapa minggu -.- Seriously, semua benda kita akan cakap kalaulah, kalaulah dan kalaulah. Contoh, 'Kalaulah aku tak ikut cakap dia tadi, mesti aku tak kena rogol' hahaha siot lah k itu contoh ye cik adik manis. Ekceli kan, aku ada baca tau. Sebenarnya tak elok cakap kalaulah kalaulah tu semua.

Sebab, tak semestinya kalau kau tak ikut cakap dia, kau takkan kena rogol. Dah kalau Allah takdirkan kau kena rogol jugak malam tu, kau ikut ataupun tak ikut cakap dia, kau tetap kena rogol. Benda ni seolah-olah macam kau menidakkan takdir? Eh apa benda tah aku tak ingat lah tapi something like that lah.

Tapi aku selalu gilaaaaaaa cakap kalaulah, kalaulah, kalaulah. Seriously aku rasa macam benda tu perkataan paling penting kot kalau time aku tengah stress, menyesal, tension. Paling famous dalam hidup aku 'Kalaulah aku tak terima dia dulu, takdelah aku meroyan macam sekarang ni' Hahaha anyone yang faham alhamdulillah lah. Tak faham takpe, tak masuk exam pun.

Tu je aku nak share. Benda ni dah jadi tabiat. Susah sikit kalau dah terbiasa ni. Haih, anyway besok aku tidur rumah Ainnurrr hehe mak aku takde, pergi perarakan maulidul rasul. Office's event. Biasalah tu -.- Terpaksa lah merempat di rumah sesiapa :P Malam ni aku dah start buat homework kot sumpah bangga gila dengan diri sendiri. Biasanya last minit baru buat *tepuk-tepuk bahu Cikgu aku cakap julang diri tu bagus :D

Let me know if I'm wrong :)