Thursday, March 8, 2012

Exam

Hello semorang :D Huyooo lama dah tak online hahaha ayat kebajetan k takpe bukan selalu. Haritu exam, Isnin sampai Khamis je. Alah BM BI paper 1 je pun tapi paaaaaaling takleh blah sivik ada subjektif sumpah cam haghamjadah -.- Aku jawab sambil lewa je hahaha lantak situ. Minggu ni banyak gak lah dapat paper. Subjek PMR semua dah dapat except Agama. Ustaz tak tanda laaagi dooo --'

Setakat ni dah 3A alhamdulillah ah :D Maths, English dengan Sejarah. B je banyak. Takde C lagi tapi taktau lah kot-kot sivik C ke kan. Yelah jawab sambil memasak macam tu lah. First time Sejarah A weh haha alaa 2 bab form3 je boleh lah kataaaaaaaaaa pasni exam masuk 5 bab sekali dengan form1 form2 hahahhaha paham-paham lah bagaimana resultnya nanti haiyaaa 

Oh ye dan paling aku bangga k takdelah bangga, cam bersyukur yang palinggggg bersyukur kan, Geo saya B hahaaha before ni takpernah B weh. Biasanya C takpun D sampai naik bosan dah aku. Bersyukur sangaaaatt even B tapi at least meningkat k. Last year aku dapat 57. Kali ni 70 something ah tak ingat. Kh aku target A, tapi tak dapat. Takpelah, lain kali ada lagi :) 

Woiii cuti dah start. Untunglah cuti sampai Ahad minggu depan. Aku sampai Rabu je, Khamis dah kena balik sana balik camharam sebab ada perkampungan ilmu -.- Takpe, ilmu weh ilmu. Tahun ni je, pasni takde dah ;D Pujuk diri sendiri cam kelakar XD Okaaaay gtg, nak makan lapar gila. Karang free aku online ah tapi cam malas plus homework berlambak gila ah dengan correction nyaaa lagi. Haih -.-

Bab yang masuk sikit,
bolehlah A banyak -.-