Sunday, August 5, 2012

Hi and sorry

Assalamualaikum :D Hellooooooo hahahaaha lamonyo den tak update fuyooo 4 bulan tak update memey pecah rekod lah. Biasa paling lama pun 30 hari je hee almaklumlaa den kan pmr tahun ni maka silalah faham ye. Sudah gaharu cendana pula ye, dah tahu toksah buat bangang lak ye. Blog aku takde habuk aih. Mana boleh berhabuk pun. My blog is anti-dust wahaha. Oh before that Happy Ramadhan kepada semua umat Islam di dalam dan di luar hidup saya ;)

Banyak bondo den nak cito tapi cam takleh takleh nanti hidup terkapai-kapai akibat kelamaan menghadap laptop fuh lama aku tahan nafsu serakah ni. Takdelah actually saje je singgah blog sendiri eh eh sebab tadi tengok shaaaawwl yg lawaslawas wui saya dah pandai online shopping yeay yeay XD Tadi terjumpa inner memang dah lama sangat cari akhirnyaa jumpa. Kat sungai besar nederzz benda-benda camni. Agak mahal tapiii takpe selagi poket mak aku tebal, kita joli yeah!

Aii bangangnya tak sodar hang tu nak pekso. Hehe hello okay mood exam. Ehem, aku dah start trial dah. Haritu Miss Ayu bagi jadual. Wa usya lah en jadual tu takkan nak peruk buat pekasam lak en. Tengok-tengok memang peh seronoknyaaa exam macam ni! First week trial negeri. Second sbp then third week negeri balik pastu ada ah selit-selit sbp. Aku memang macam APAKAH INI SEMUAAAAA D; Pecah pale otak den gini oi tak mampu tak mampu ~

Tapi apakan daya, siapalah yang nak dengar suara-suara pelajar seperti saya iniiii. Terpaksa lah redha en memang parah lah aku jawab science haritu. Paper 2 memang hancuss. Harapan lah nak dapat A camni. Susah nak matikkk aih menangis aku jawab. INI SERIOUS. Aku dah cam give up ah give up aku doa pun cam takde efek tulah dosa banyak sangat ah ni hm. Tapi habis je exam science aku tengok semua orang lepak je puih sudah terang lagi bersuluh, aku sorang jelah yang bermasalah.

Nama je sekolah sains -.- Kan dah cakap, aku tak suka sains. Mak aku tak paham. Baru negeri dah camni. Camne sbp nanti? Kompom lah lagi susah en. Sedihnyaaaaa D; Ajar lah aku sains weh ajar lah ajar lah. Sir Azani ajar saya tidur di belakang yeah takleh buatpe do Mardi tampar aku pun takde efek. Ngantuk sangaaaatt otak saya takleh terima sains cemano ni? Btw anjal dah start 2 minggu lepas. Seronok gak lah anjal. Tapi time BI lah cam alahaaai sikit.

Aku tak ambik port sangat time BI. Boring lulzz. Geo dengan Sejarah agak aktif yeay yeay saya dah suka Geo SIKIT hehe okay lettew. Sekarang Geo B je dah takde C D. Harap pasni A lah ye. Hee AMINNN ~ Sepanjang anjal berlangsung, memang fail bersepah kat kelas. And every prep malam aku kena spend 5 minit kemas fail aku yang kat atas loker, atas kerusi, atas meja. Prep pulak makin pendek sebab every night is terawih night haha so daripada 2 jam, tinggal 1 jam je prep. Takpe, time puasa je.

Aku target trial ni 5 atau 6. 8 dah kompom tolak tepi. Hm apo nak jadi ~ Betul do cikgu cakap. Time dah nak dekat pmr ni lah macam-macam masalah mula menunjukkan muka comel sampai aku rasa nak lempang. Sedih do lepas satu satu masalah melanda haih. Takpe, Allah menguji hamba-Nya tidak melebihi kemampuannya :) Allah knows the best kan. Fuyoo panjangnya saya meraban hihi inilah implikasinya kalau lama tak update blog. Intihanya, saya seyogianya meng-aktif-kan diri meng-update meskipun saya merupakan calon pmr.

Pasni confirm ada orang cakap 'pandai bm pandai bm' aku dah paham dah perangai kau ikan -.- Hahahahahahaha terasa ye? Yeay ;D Till here. Nanti pas pmr lak saya update cecece bajets je ni. Pray for my PEE EMM RAWRR eh :) Assalamualaikum.