Sunday, April 25, 2010

full + penuh = fullnuh =.='

haha oke2 abaikan title tu oke . erk , hari ni azam na tulis penuhpenuh . macam yg kak husna kita tu cakap , dia bagi tips oke . haha maceh2 , akan cuba mempraktikan apa yg dipraktikan oleh dia . haha ayat keling . huwahuwahuwa . ini bukan SKEMA .

tapitapi usaha untuk memartabatkan bahasa jiwa bangsa . hahaha betul lah kan ? weee ~ :DD haha oke sebenarnya penat hari ni , nape entah . maybe sebab on9 dari pagi tadi sampai la sekarang . haha gila betul , pagi2 buta da on9 .

lain la kalau pagi2 buat keje sekolah ke , keje rumah ke . kemas-kemas ke kan ? haha yeah , itu bukan aku lah kot . erk , tapi kengkadang itu aku .. hehe hello , aku ta la semalas mane . anak dara kene la rajin . haihh tu pon na bagitau ke ? =.='

lain kalau lelaki , tido jea keje nye . hahaha orang tu terasa nanti . tapi betul pe , nengok macam abg aku sorang tu , tido memanjang . dari pagi sampai petang . haha nasib baik sampai petang jea , kalau sampai malam , ta tau la aku . solat entah ke mana .

ish33 , ta elok . nasib baik ko ta macam tu abg . yekk ! ta pernah panggil dia abg ouh . hahaha adik macam mane la ak ni ? weee ~ biasa panggil dia WOI jea . hehehe , entah , dia pun ta pernah panggil aku adik . masa kecik jela . da besar niyh , segan .

hahahaa dgn abg sendiri pun na segan , nta apeape nta huda niyh =.=' erk , oke2 da lari topik niyh . adoy , kejar balek kejar balek xDD yeah , huda makin gila ouh . haha bengong je otak ni .

0 comments:

Post a Comment