Monday, April 26, 2010

sayu jea malam niyh

mengertilah .. semuanya bkn kemahuan fikiran ,
impian dan ingatan terhadapnya sukar diusir pergi ,
biarpun bayang duka merantai hidup ini ,
tapi aku tetap rela :'))

yup , sampai sekarang aku still ta bole na lupekan dia .. nape ntah .. walau pun aku tahu yg dia da buat macammacam kat aku , tapi hati niyh murah sgt .. aku still nak syg dia .. haish , huda , berhenti lah syg dia .. dia dah ta syg ko lagi dah .. tu yg aino selalu ckp kat aku ..

tapi weyh , syez , aku dah t'syg dia sgtsgt .. tu lar aku pon bodoh sgt , gi caye ckp dia buat pe ? kan da jadi camni , yg t'seksa nye aku , bukan dia .. haihh , bodoh jea huda niyh .. haha oke2 , ni en3 mengutuk diri aku sendiri .. yeah , tahu jea , aku mmg bodoh la syggs ..

puas hati anda semua ? yea , saya tahu saya memang bodoh .. oke2 , itu pengakuan terhormat saya untuk kali ini .. mahu dengar pengakuan saya lagi ? datang sini lagi yea syggs ;)) weee ~ nape nta , malam niyh rase macam nak mengaku diri niyh bodoh a.k.a idiot !

0 comments:

Post a Comment