Saturday, May 15, 2010

akhirnye dapat ! xDD

oke2 , macam tahu2 jea aku mintak award tengah bosan xDD
HAHA award nihh sys fara yg comel lotehh tuhh yg bagi *awww , mceh bagi huda award :))
dia selalu ouh bagi aku award , sangat2 suke ! ^^
oke2 jum nengok award dia *siap tagg lagi tuhh :PP


aww , macam award AF gituhh :PP

oke2 , nihh tagg yg kene wajib harus aku jawab :))



3 names in your message inbox
aino b.f.f <3
sys zihah :))
dia <3 *dia orang yg ketiga kat inbox aku secara tidak sengaja :PP

your main ringtone
kan aku dah cakap tadi kat sini
WHATAYA WANT FROM ME - ADAM LAMBAT LAMBERT

what u did at 12 last night?
fikir nak terima lamaran putera raja ke tak :))
*dahh tidur lahh tuhh :PP 

who was the last person you went out with?where?
ibuku
pergi + balik sekolahh lahh :))

the colour of t-shirt you're wearing now
white :))
*putih itu suci bukan ?

the last thing you did
mandi ! hehehe
*ehh saya dahh mandi lahh pagi tadi , nihh mandi lagii xDD

3 of your everyday favourite items
handphone kuhh yg comel itu :))
lappy nihh :DD
kawan ! *item kahh mereka ? :PP


the colour of your bedroom
ouh beb , putih jea
*putih itu suci bukan ? sudah berkali2 saya cakap kann

how much money in your wallet now?
haaa nak buat ape tahu ? maaf , kalau nak mintak belikan cekelat memang ta cukup ! xDD

how's life?
entahh lahh , sometimes oke , sometimes K.O :|

your favourite song?
banyak2 bule ? xDD
- baby -
- harga diriku :')) -
- blow me a kiss -

what will you do next weekend?
ta tahu , ta plan ape2 punn

when wast the last time you see your mum?
2 hours ago

where is she now?
ta tahu , MIA sudahh *missing in action
HAHA

when was the last time you talk to your parents?
2 hours ago lahh , haiyooo

who is the last person that talked with you last night?
myself :PP *aiyookk gila dahh

the last surprise you got?
award nihh ! :DD

last thing you borrowed from your friend?
hape yea eno ? last aku pinjam kat dia ape tahh ?
ta ingat :PP


Who is your bf/gf/husband/wife?
bf : tarak kott
gf : aino !
husband : lagi lahh tarak
wife : aino aino !
*HAHA bagus betul budak nihh , semua dia jawab xDD

what do you feel right now?
want to pee *HAHA sengal !

who know your secret?
AINNUR FATIHAH BINTI ISMAIL BIN NOH BIN CHAN  !
*HAHA cukup ta aino ? xDD

they keep your secret?
yup ! of coz , kalau ta , saya kick dia laju2 >.<

are you angry with someone?
no kott , hari nihh tenang sikit :))

what do you order at Mc'D?
ayam ayam ! HAHA

The last time you feel so sad?
  pagi tadi lahh , but now dahh oke :')) 

mau tag?
nanti saya terjah lagii shoutbox orang yg bertuah tuhh xDD *jaga2 sys lilo :DD kejam nihh




update !
baru teringat , pagi tadi dapat tagg dari sys trah , ouh lupe lahh pulak !
sengal betul lahh kau nihh huda =.='
oke2 aku buat sekarang dengan sepantas kilat ! :PP





1. adakah anda rasa anda hot?



soalan ape kahh ? =.='



2.update wallpaper pc/laptop yang anda gune sekarang?
                                          
simple jea lahh :))

3. cerita pasal gambar ni?

time nihh tengah miss dia so much ! tuhh yg buat w/p macam tuhh :PP


4. kali terakhir makan piza?

6 years ago *OMG ! lama gila ta makan piza dahh =.='

5. lagu terakhir anda dengar?

baby <33

6. apa yang anda buat selain selesaikan tag ini?

- dengar lagu , n of coz typing kalau ta macam mane nak settle kan tagg nihh kann ? :PP

7. selain nama sendiri, anda dipanggil dengan nama apa?

'je' + 'ju' tahu ape ? okehh JE : for jerawat *sengal enn ? sobb sobb JU : for juling *HAHA yg nihh memang mengarut , mate aku nihh elok pulak , aduhh .. psstt nihh semua kerja budak lelaki >.<

8. tag lagi 5 orang yang nak kene tag?


9. sape orang no 1 dengan anda?

pemberi award + tagg pada saya ! :PP

10. katekan sesuatu kepade orang no 5?

awww , blog sys banyak tuto lahh , i like ;))

11. no 3 ade hubungan dengan sape?
 
haaa k fatin , kamu ade hubungan dengan siapa ? :PP

12. bagaimana dengan orang no 2?
eiqaa , sebaya dengan saya kann ? :)) *itu jelahh

13. kata-kata cinta kepada orang no 4?
will u marry me ? *HAHA maaf sengal sebentar :PP

14. berikan 5 fakta yang anda tahu mengenai orang yang anda tag?


mereka mempunyai blog masing2 yg comel + cantik ! ^^ *awww bodek nampak :PP


oke dahh settle :))
kalau ade tag + award lagi , bagi lahh kat saya ehh :PP
jangan malu jangan segan xDD
*kau yg patut segan huda ! HAHAHAHA 

0 comments:

Post a Comment