Saturday, May 15, 2010

oke fine , dah oke ^^

HAHA oke , sengal gila .. tadi bagai na rak post entri ini last2 kate oke dahh ? yeah , maaf kesengalan saya terserlah hari ini :PP HAHA oke asalamualaikum :)) maaf emo sikit di entri ini , but sekarang oke sikit dahh kott , hope oke lahh dahh ;))

btw , rindu dia lahh , malam tadi dia komen kat mespes saya *awww happy jea he said , he miss me ^^ weee macam tahu2 jea dia tuhh :)) then terus bagi kiss mehh dekat dia :PP *gatal bukan ? HAHA abaikan .. oke petang nihh macam tenang sikit kott .. lepas solat zohor tadi terus macam tenang jea :))

oke2 , bosan pulak *heyy , ta de sape na tag or bagi award lagi ke ? xDD HAHA sure kene sound tahap tutt punya lahh :PP yeah , sangat2 bosan petang nihh ==' please2 , layan lahh saya sekejap :)) seriously , bosan tahap dewa sudahh , erk , mau edit blogg , malas .. tenet punn lembab semacam ==' *ouh please , jangan buat saya hott petang ini oke

HAHA oke saya post entri nihh sambil dengar lagu whataya want from me :)) *awww , ringtone fonn saya lahh :PP saya dengar nihh dekat blog dia ;)) sangat2 addict dengan lagu nihh but , JB still di johor bharu hatiku xDD *oke muntah sekarang HAHA dahh muntah ? oke sambung balik :DD sengal lahh kau nihh =='

oke2 dahh , na walking2 japp dekat blogg orang lain sambil tuhh na tumbuk sambal follow blogg orang :)) *awww baik kan saya ? HAHA okehh byby ! ^^

p/s : tiba2 gatal pulak bahasakan diri 'saya' :PP *sopan bukan ?

0 comments:

Post a Comment