Sunday, May 2, 2010

ta puas lah weyy ! :((

salam .. weyy syez ta puas lah semalam .. kejap jea dapat hangout nan zaty * padahal lame tu hurmm MRSM kedek * kedekut cuti lah ! huh ta pe .. nengok lah nanti , aku jadi pengetua , sebulan aku bagi cuti wehh ! * angan2 kau tinggi sangatlah budak heee ~ yeah , semalam best lah jugak kan dapat lepak nan dia ..

tapitapi , nak lagi doe ! huuu ~ but of coz , penat .. letih melayan kerenah itu budak comey lagi cun ! heh , perangai still ta berubah kan ? suka sangat usik kitorang .. adoyy .. aku nan aino memang sabar je lah .. dia kata , kat sane ta bule nak buat jahat sikit , nanti lain yg jadi .. mulut budak2 sane dah la macam tutt * heh mengutuk no 1 yea kau huda :DD


sukahati kau lah zaty , kitorang ikot kan jela ;)) oke2 , malam tadi memang rase berat jea nak lepas kan dia .. kenapa ntah , kali nih lain sikit .. mase 1st2 ta la teruk sangat kan , tapi nih .. waaa , susah betul .. ta pe zaty , kitowang ingat kau lah kat sini .. nanti nampak pokok + awan kitowang terus ingat kau lah kawan :))

weee ~ oke3 , hari nih macam bersemangat sikit nak buat folio tuh .. weyy , asik tangguh jeaa , sampai bila lah nak siap kan ? so , hari nih memang kene siap kan lah ==' heh , weyy aino ! kite single kan yunk ? weee ~ happy jea dua2 dah single ! :DD * single itu baik untuk kesihatan lahh ! heh , yea2 jea aku nih .. 


* sempat nanti aku nengok kau kapel , memang mendapat lahh ! yekk ! jelez lah tu , ala nengok keadaan lahh .. kalau ade yg nak , aku pikir banyak kali dulu lah , ta na nanti jadi lagi ouh ;)) okee da , na gi siap kan folio nih , byby ! ^^

2 comments: