Sunday, June 13, 2010

4 bulan hoho

ASALAMUALAIKUM :))


aww oke . hari nihh dah 4 bulan dia tinggalkan saia . hoho . taktau nak sedih ke tak . haihh . tapi sebaiknya tak payah sedih lah kan . just lalui nihh semua dengan senyuman . insyaALLAH takde ape2 :')) *taktau sejak bila aku pegang kata2 tuhh T__T HAHA . oke just nak cakap . rindu gila kott masa dulu2 . HAHA . dia yg kenal kan aku dekat mr chenta nihh . kalau tak , sampai sekarang aku taktau ape itu mr chenta . tapitapi . kan bagus kalau dia tak kenal kan aku dekat mr chenta nihh . takde laa aku merana sorang2 . haihh . takpe . dah tak kesah . HAHA .


heee asek gelak jea . sedih laa sikit . cerita sedih nihh . aww T_________________T cukup tak ? HAHA entah lahh . biasa nye aku akan sedih sedih dan sedih . tapi hari nihh . heee gelak jea dari tadi . oke fine . kadang2 aku rindu dekat dia . tapi kadang2 aku benci dia . bila ingat balik kenangan kitorang dulu . eiyy rasa macam nak jea patah balik . tapi . aku bukan siapa2 nak putarkan balik waktu tuhh *andai dapat kuundurkan masa :PP . and aku mane ade kuasa nak buat semua tuhh . mustahil laa :')) . so so macam redha jelaa kan dengan semua nihh . aww apasal keluar lagu sayu nihh =,=' saje jea tau nak datangkan mood sedih aku . haihh .


oke . dah start macam2 kenangan kitorang dalam kepala hotak aku nihh . rasa macam nak buang . tapi sayang pulak *ditelan pahit dibuang sayang :DD HAHA sengal . segala lagu jiwang aku keluarkan :PP oke fine . taktau lahh . heee . tapi barang yg dia bagi aku still simpan . tak kan nak buang ? nanti kata tak hargai pemberian orang lah pulak kan . lagipun ape kau ingat senang ke nak dapat menatang alah tu semua dari orang ? dalam mimpi jelaa =,='' . hoho oke dah laa . cukup lahh aku previous segala macam kenangan pahit manis masam masin tuhh . taknak luka lalu berdarah kembali . *aww aww ape kena aku nihh ? T___T

aww nihh cincin pemberian dia :')) dulu selalu pakai . sekarang tak . 
*alasan sebab nanti orang batak dengan cincin tuhh :PP
*padahal , taknak kenang kisah lama ;))


oke dah . tutup cerita sedih sad segala bagai yg ade kene mengena . nak tepek award pulak . heee from kak dilaa . award nihh untuk yg minat addict saranghae dengan pink jea . aku minat jugak pink . so amek jelaa kann :PP *ngengada betul :DD


1 benda aku minat dekat award nihh . laptop tuhh pink sehh <33 aww suke gila ^^

1. Sila link kpd org yg bg award ni kat kamu.
kak dilaa sygg
2. Nyatakan sebab sebab anda suka kaler Pink.
sebab saia perempuan . and perempuan memang dah sebati dengan pink bukan ? lagipun pink menunjukkan sifat2 keperempuanan saia :))
3. Sejak bila suka dgn kaler Pink?
sejak dapat rak buku warna pink gila ocmel tuhh . and bila dapat award nihh , makin minat pulak dengan pink nihh :DD
4. Nyatakan 5 barang paling kamu syg yg b'kaler PINK.
- rak buku 
- usb camera *pink wohh
- selipar dalam bilik *aww strawbery pulak
- baju raya . cantik gila . heee . tapi tak buat lagi sebab takde sape nak buatkan . HAHA simpan tuk tahun depan :PP
- pencil box . tehee
5. Snap picture kamu dgn barang kamu yg kaler Pink itu (1 brg pun cukup, yg penting kaler PINK)
aiyoyo kejap saia snap snap x))
heee dah snap . tengok ? tudung selekeh . maaf . and jangan nak pergi zoom segala macam dekat belakang tuhh . saia tau lahh bersepah ! weee . ehh ehh selipar tu bersih tau :PP webcam jea doe :))
6. Tagged kawan kawan kamu yg minat PINK jugak.
tunggu saia terjah shoutbox anda . tehee :))


oke tagg pulak . from sys sue comel :)) btw adeq dah buat sys . tengok sini ea :))


saia still syg dia


0 comments:

Post a Comment