Sunday, June 13, 2010

tag from kak sue sygg

ASALAMUALAIKUM :))


hola . oke dah berapa banyak aku post entry hari nihh . yeahh , bosan sehh ==' so untuk menghilangkan kebosanan yg sememangnya bosan tahap dewa nihh , aku pun post lahh entry bosan banyak2 dan menjadikan blog nihh bertambah bosan . ehh mengarut ? HAHA yes . banyak betul aku mengarut merapik meraban hari nihh . muahaha . erk taktau kenapa aku suka gelak gitu sekarang T_____T heee dah . back to font lame . ngeh ngeh rindu you laa font bulat bulat . haha kan ? bulat bulat jea tulisan nye . *baik cakap yea kalau tak , silakan makan penyepak free aku :PP


oke ade tag . from sys sue yg comel gila momel lagi domel tuhh . heee suka puji orang comel . taktau kenapa :P oke dah puji memuji . buat tag cepat . heee


1. Apakah nama blog anda dan kenapa anda memilih nama itu ?
bhaha kenapa soalan nihh ? heee . oke nama blog 'huda punya blog oke'
kenapa ? ouhh sebab aku taknak korang buat blog aku macam blog korang sendiri . 
memang takde sebarang warning pun dekat blog aku nihh . tak bermakna aku tak kesah tau . 
setakat nihh peraturan tak berapa nak strict lagi , tapi tengok laa nanti *HAHA kejam

2. Apakah link blog anda dan bagaimanakah timbul idea untuk menamakannye seperti itu ?
erk takde idea dah sebenarnye . tuhh buat link gitu jea . HAHA bored =,='

3. Apakah method penulisan blog anda ?
takde method sehh . ikut mood . tengok sendiri laa . kejap guna 'aku'
kejap 'saia' then baru2 nihh 'i' pulak dah . HAHA takde pendirian :PP

4. Pernahkah terasa untuk menghapuskan blog anda ? kenapa ?
pernah (!) sebab mase tuhh macam tengaa down gila . plusplus merajuk 
dengan inchekk blogg nihh sebab dia taknak dengar kata T___T

5. Pernahkan ahli keluarga anda membca blog anda dan apa kata mereka ?
never ever never be apart . ehh salah , never ever never be seen by them . wohooo

6. Apakah perasaan anda apabila ada orang mengatakan blog anda buruk , sedangkan ada yang mengatakn blog anda lawa ?
perasaan ? lantak kau laa nyahh . blog aku , kau nak kesah apahal ? ngeee

7. Bilakah anda mempunyai blog ?
7 . 7 . 2009 . aww hari nihh dah 11 bulan 6 hari kita bersama kan inchekk blogg ?
weee sygg u . jangan tinggal i tau . muahh <33 *ehh menyampah aku

8. Siapakah orang yang pertama mengetahui anda mempunyai blog ?
bestie masa budak2 dulu *sekarang pun kau budak faiz fikri . HAHA

9. Apakah perasaan anda apabila orang asyik mengata tentang blog anda di sekolah ?
mengata ? silakan . anda memberi pahala kepada saia . alhamdulillah *aww sinis :PP

10 . 10 orang ke atas untuk di tag ?
 erk nanti aku terjah terjah dan terjah oke .


heee siap dehh . oke btw , aku buat tagg nihh sambil dengar lagu nihh . pehh menangis beb *ehh takde laa nipu jea tuhh muahaha . btw , dekat myspace tadi *ecehh sempat lagi promote myspace sendiri ade akak tuhh . dia kesunyian . so aku pun start laa nasihatkan dia bagai . aww bila ingat2 balik , macam mak nenek membebel pulak aku nihh T_____T *oke abaikan ehh ade lagi . cube try highlight menatang alah ape2 yg patut dekat blog aku . teehee warna pink bukan ? hoho belajar dari sini . thnx to her :))


psstt ; ayim mentor tuh dah keluar . yess ! aku benci nengok muke dia . kerek betul . kuikui . aku sokong adik beradik tuhh . aww aww adi and ila :))


0 comments:

Post a Comment