Friday, June 25, 2010

ada orang nak datang meminang ?


ASALAMUALAIKUM

sebelum aku start , nak gelak dulu boleh ? HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHA ! puas gila aku gelak . wakakaka . mana tak nya , tengok jelahh tajuk tuhh . bhaha umur baru setahun betik jagung , berangan kata ada orang nak datang meminang konon . HAHA fuyuss ~ oke2 sebenarnya ada cerita di sebalik tajuk tuhh plusplus pic rama - rama tuhh :)

sebelum tuhh nak cakap , dah okay balik . dah tak sedih dah . ngeh ngeh :D *alhamdulillah :"))

okay macam nih . tadi masa balik dari sekolah . bukak lah pintu rumah kan . then dah bukak , sekali tuhh ada lahh seekor rama - rama nihh . BESAR gila nyahh . ternganga sekejap aku tadi *HAHA tak pernah tengok rama - rama so very the batak lahh kan . pastu rama - rama tuh nak masuk rumah aku *ahh mensibukkan diri jea aku konon nak tutup lah kan pintu tuh . sekali aiseyymann u berak atas simen masuk jugak rama - rama tuhh T___T pfftt .


walaupun cantik , tapi aku takut lah . BESAR pulak tuhh . grr . then suruh mak aku keluar kan . sempat jugak snap tadi , tapi tarak cantik punya pic . teruih delete . bhaha . pastu dah selamat lahh rama - rama tuhh mendarat keluar . erk , aku macam budak2 umur 9 tahun . rama - rama pun nak kecoh . HAHA ==' tapi kan , lepas rama - rama tu keluar , mak aku cakap gini tau >>>

haa , siapalah yg nak datang meminang nihh *sambil gelak gini >> HA - HA gilak tak ikhlas punya gelak . pfftt T__T

pastu dalam kepala aku teruih fikir itu manusia . HAHA gilak tuii . MUSTAHIL (!) HA - HA *tak ikhlas jugak T__T so kesimpulannya di sini . CERITA AKU TAK GEMPAK TAPI AKU CERITA BAJET GEMPAK xDD dah , penat gelak gila golek golek macam bola kena sepak dengan CRISTIANO RONALDO . HAHA yeahh , saia heart itu omputeh <3 :DD

cerita sekolah , nanti aku cerita . nak mandi plusplus solat :)  

0 comments:

Post a Comment