Friday, June 11, 2010

award + tag lagi :))

ASALAMUALAIKUM :))


ouh oke pagi2 nihh mo0d tengaa baik . so jangan buat aku hott . hukhuk :PP


aww semua mesti kenal dia nihh kann ? HAHA award from cik lilo kita yg comel *uweekk lagi nakal tuhh muahaha :DD ehh thnx kak bagi award nihh ^^


then . tagg pulak . oke jum kita usyaa


10 fakta tentang huda

hehh macam biasa , usyaa sini jea :)) tapi sorry lahh terlebih 13 HAHA

10 perkara menakutkan huda

- ALLAH SWT *sangat takut
- lipas and semua serangga HAHA kadang2 kucing pun takut jugak >.<
- bila mak aku marah , hoho seramm
- takut kalau gaduh dengan kawan , nanti takde kawan :))
- bf larii *tapi dah lari pun HAHA
dah itu jea , jangan lebih2 . kang habis terbongkar segala rahsia aku :PP

10 perkara yg selalu huda sebut

- huyt
- bungkus lahh *act bunguks , sengaja sebut secara terbalik HAHA
- sygg kau kawan :))
- senggg lahh kau *yg nih cara sebut macam sebut 'sengal' tapi takde 'ngal' HAHA
- haishh
- ehh mak kau meletup *oke kengkadang melatah jugak HAHA
- elehh
haa tu jea tak ingat ape lagi aku selalu sebut 

10 perkara yg amat bernilai

- family lahh
- kawankawansampaimati aku tuhh
- henfun xDD
- lappy kesayangan nihh
- baju yg 1st time aku beli sendiri HAHA bernilai gila wehh
- bilik tidur
- cincin <33 *aww pemberian seseorang :'))
- incek belogg nihh <33
- sekolah *kalau tak nanti aku buduhh
- jam *abah aku bagi gila appreciate walaupun murah :))

10 pertama kali dalam hidup

- lahir dekat dunia nihh
- 1st time rapat dengan kawansampaimati nihh and sampai sekarang still bersama *aww :PP
- pertama kali jatuh cinta dengan seseorang x))
- pertama kali tuhh jugak kena tinggal :'/
- dapat lappy sendiri
oke tu jea :)) tak larat sampai 10 . huhuhu 


dah siap ! oke kak dania , thnx for the tagg , appreciate mehh :DD nanti bagi lagi tau :))


0 comments:

Post a Comment