Thursday, June 10, 2010

tolong lahh T___________T

ASALAMUALAIKUM :))


oke tadi tengah semangat nak buat post . tinggal letak scrollbox jea , sekali T__________________________T urghh tetibe laptop jam . and bila tengok balik sepatutnye draft lahh kan post tadi . tapi tak , aku carik gila lahh takde langsung . and i'm so dissapointed ==' urghh sakit hati lahh . taip punya panjang tadi . and serious dah macam semangat gila nak batak dengan award yg gila kawaii tuhh T___T hate u laa ! huh , takpe aku buat lagi . jangan jadi lagik udah . kalau tak memang aku PUTUS ASA lahh >.< urgh tetibe pening kepala pulak =='


dah stop . oke dapat award dari mereka >>>

dania | tasya | eatyzaty | dilaa

aww thnx oke kakak kakak sekalian HAHA :DD



see ? gila memang KAWAII kan ? aku dah cakap , tuhh yg tension tuhh =='




oke2 ade kene buat something :))





ok, tugas bg sesiapa yg telah menerima award ni ialah: 
  1. tulis sebuah entry pasal award ni kat blog korang. nak tulis apa? sila baca yg selanjutnya.
  2. ceritakan bagaimana usaha korang utk mencomelkan blog korang. contoh macam korang mengubah suai blog sampai tak tido malam ke, etc. juga sertakan sekali 2 website yg korang slalu pegi utk membantu korang mengedit blog. sila jgn kedekut ilmu, ya. kita mesti saling berkongsi. :)
  3. tuliskan 5 perkataan yg menggambarkan diri korang. contoh: pandai, pemalas, pelukis, pembersih, peramah.
  4. tag kawan2 korang yg korang rasa patut menerima award ini.

oke , nak jawab nihh ^^

  1. tengahh tulis nihh oke :))
  2. kalau aku , if blog tengaa renovate aku akan buat sampai penat HAHA and ofc sampai puas hati :DD ouh aku akan pergi sini dan sini . tapi diorang taktau ouhh . HAHA curik2 sudahh . act segan kott nak tegur , huhux . oke now dah tau kan ? ;))
  3. oke 1. aku pemalas HAHA 2. aku memang pemarah 3. aku tak berapa nak pandai 4. aku tinggi *HAHA 5. belum berpunya *aww aww statement apekahh ? T____T
  4. nanti aku terjah . macam biasa lahh :DD

yeshh siap pun . HAHA thanx to mereka2 yg bagi aku award nihh :DD sangat daku hargai , hehex . then nak cakap ape lagi ea ? err oke ade tagg lagi , sambung next entri :))


0 comments:

Post a Comment